קריית שמונה מגיעה לטדי: מבחן ראשון לדראפיץ'-ברדה



עם צמד מאמנים חדשים-ישנים על הקווים, אחרי פגרת הנבחרת ובזמן הסגר בית"ר ירושלים תארח את קריית שמונה בטדי במטרה לייצר רצף ניצחונות

צילום: יונתן סינגל פלאש 90


בית"ר ירושלים תארח הערב (21:00) את קריית שמונה בטדי במסגרת המחזור השלישי, אך לבית"ר זהו המשחק השני העונה. על הקווים בצד הירושלמי יעמדו צמד המאמנים שחוזרים לקדנציה שניה במועדון הירושלמי, סלובדן דראפיץ' ושי ברדה, זאת אחרי הפיטורים של רוני לוי.


בשונה ממכבי תל אביב שנמצאת תחת מתקפת קורונה, בבית"ר ירושלים רוב השחקנים בריאים ועומדים לרשות דראפיץ'-ברדה. בית"ר תנסה לחבר עוד ניצחון מול הקבוצה מהגליל זאת לאחר שניצחה את הפועל חיפה 1:0 במחזור הקודם. לפני יומיים חתם בקבוצה הקשר הברזילאי מתאסינו ל-5 שנים. עדיין לא ידוע אם הברזילאי יעמוד לרשות צמד המאמנים.


כזכור, בית"ר היתה אמורה לשחק במחזור הקודם נגד הפועל חדרה, אך עקב הנחייות משרד הבריאות המשחק נדחה. שחקני קריית שמונה ישהו במלון עד המשחק. על פי פרסומים קובי רפואה, מאמנה של קריית שמונה לא מתכנן לבצע שינויים בהרכב שסיים בתיקו ביתי נגד הפועל חיפה (1:1), אך הגיע להזדמנויות רבות. בק"ש מדברים על כך שבית"ר תגיע עם רוח חדשה לאחר מינויים של סלובדן דראפיץ' ושי ברדה לתפקיד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה