קבלו את מלך ומלכת הסלים של ירושלים 2021



בין המנצחים הגדולים במשחקי הגמר של הקטגוריות השונות בלטו לעין שתי משפחות ירושלמיות - משפחת זלצבוך ומשפחת בן עזרא, שהפגינו דומיננטיות לאורך כל הטורניר ובפרט בגמרים וגרפו לחיקם מספר גביעים

צילום: דן שושני- יח"צ

בסוף שבוע האחרון ננעל טורניר מלך ומלכת הסלים של ירושלים 2021 במשחקי הגמר שנערכו בהיכל הספורט במלחה. לאירועי הגמר הגיעו השחקנים, השחקניות והמשפחות שניצחו במשחקים המוקדמים, אשר נערכו ב-8 שכונות ברחבי העיר והעפילו למשחקי הגמר. יצוין כי הטורניר מתקיים זו השנה השנייה ברציפות בירושלים ומהווה חלק מסדרת אירועי הספורט המקיימת העירייה בחודשי אביב והקיץ ברחבי העיר לרווחת התושבים.

טורניר הכדורסל הירושלמי כלל קטגוריות של משפחות, זוגות ויחידים, כאשר כל אחד מהמשתתפים התחרה ב-4 תחנות שונות – קליעות משלוש, קליעות עונשין, תחרויות עם כדור אחד, תחרויות עם שני כדורים ובתחרות ההישרדות. בנוסף, עברו המשתתפים בתחנה חדשה ואטרקטיבית מיוחד – קליעה מחצי מגרש.

בין המנצחים הגדולים במשחקי הגמר של הקטגוריות השונות בלטו לעין שתי משפחות ירושלמיות - משפחת זלצבוך ומשפחת בן עזרא, שהפגינו דומיננטיות לאורך כל הטורניר ובפרט בגמרים וגרפו לחיקם מספר גביעים.

משפחת זלצבוך עם האב גילי, מאמן הכדורסל של תיכון בויאר, אס"א זיו ואליצור ירושלים , הבת רוני בת ה-13 והבן הצעיר יואב בן ה-10 ניצחו בגמר המשפחות לאחר מאבק צמוד עם משפחת בן עזרא וכן בגמר הקליעה מחצי המגרש . בנוסף הבן יואב ניצח בגמר גילאי קט-סל והבת רוני הגיעה למקום השני בגמר הבנות.

 

משפחת בן עזרא, עם האב חיים והילדים אליאם ואפיק, שסיימה כאמור במקום השני בגמר המשפחות, זכתה פעמיים במקום ראשון בתחרויות היחידים. בקטגוריות הנוער ניצח אליאם בן עזרא בן ה-16 שנה שנייה ברציפות. אליאם, אחת ההבטחות הגדולות של הכדורסל הירושלמי, הוכתר בשנה שעברה כקלעי של המדינה עד לגיל 18 בתחרות יוקרתית שנערכה בתל אביב וגם בירושלים הוא כבש את פסגת הקולעים. האח אפיק בן ה-12 שכפל את ההצלחה של אחיו הגדול וניצח בגמר הילדים. בסיום משחקי הגמר הצטלמו שתי המשפחות לתמונה משותפת עם שלל הגביעים שזכו.

"טורניר מלך הסלים של ירושלים היה אירוע מוצלח במיוחד", סיכמו בעיריית ירושלים. "מדובר באירוע ייחודי ואטרקטיבי לכל המשפחה, שזכה למשתתפים רבים שנהנו מחוויית כדורסל ייחודית ומרתקת. משחקי הגמר התעלו לרמה גבוהה והיו מלאי מתח ועניין. בכוונתנו להפוך אותו למסורת בשנים הקרובות לחלק בלתי נפרד מאירועי אגף הספורט המתקיימים ברחבי ירושלים בכל שנה".

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "תחרות מלך ומלכת הסלים של ירושלים הייתה השנה מוצלחת במיוחד. נמשיך לקדם אירועי ספורט ותרבות עבור תושבי העיר, לכל אורך חודשי הקיץ".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה