קבוצת ״מינקובסקי״ תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל ירושלים בליגת העל בכדורגל



קבוצת מינקובסקי, המאגדת חברות החזקות, השקעות ופרסום, תשמש ספונסר ראשי למועדון האוהדים הפועל ירושלים, שהעפיל לליגת העל בכדורגל. הבעלים עידו מינקובסקי: "קבוצת הספורט המקומית היחידה שאני לא צריך לעשות לה יחסי ציבור - הם מדברים בעד עצמם"

קבוצת 'מינקובסקי' תשמש ספונסר ראשי למועדון הכדורגל הפועל ירושלים לעונת המשחקים 2021/22. קבוצת 'מינקובסקי' בבעלותו של עידו מינקובסקי, מאגדת חברות החזקות, השקעות ופרסום, כאשר המובילה בהן היא ״מינקובסקי תקשורת״ - ממשרדי יחסי הציבור הגדולים בישראל.
ספונסר חדש להפועל ירושלים. (צילום: ברני ארדוב)
מועדון האוהדים האדום מהבירה, שרק לאחרונה השלים את המסע המופלא שלו והעפיל חזרה לליגת העל, חתם על הסכם החסות הראשי של הקבוצה לעונת המשחקים 2021/22. במסגרת הסכם החסות, יתנוסס לוגו קבוצת ״מינקובסקי״ בקדמת חולצות המשחק של הפועל ירושלים – חולצות הקבוצה הבוגרת במשחקי הבית והחוץ, וכן אלו שירכשו ע"י האוהדים. החברה תהנה מפרסום מאסיבי וחשיפה בכל זרועות הנראות של ליגת העל, משלטי הפרסום באצטדיון "טדי" דרך שלוחות הדיגיטל של המועדון, ועד לאירועים הקהילתיים שהמועדון מקיים.

בחתימת ההסכם לקחו חלק מנכ"ל הפועל ירושלים אורי שרצקי, מנכ״לית קבוצת מינקובסקי שיר בויקו וסמנכ״ל הכספים והיועץ המשפטי של קבוצת 'מינקובסקי' עו"ד אלעד לביא.

עידו מינקובסקי. (צילום: שלומי יוסף)

עידו מינקובסקי: ״כחובב ספורט אני יכול להעיד שהפועל ירושלים היא הדבר הכי אופטימי ומרענן שאני מזהה כיום בספורט הישראלי. ה-DNA של הפועל ירושלים דומה מאוד למה שחלמתי שיהיה לי בעסקים". עוד מוסיף מינקובסקי: "האוהדים אשר לקחו את גורלם בידיהם ומנהלים קבוצה מקצוענית, חפה מאינטרסים זרים, תוך מעורבות בלתי פוסקת של חיי הקהילה באופן אותנטי ותוך הפניית המבט לאוכלוסיות השונות מקהילת הלהט"ב עד לסיוע לילדים בסיכון היא יותר ממדהימה היא פורצת דרך. הקהילה של הפועל ירושלים הצליחה לייצר אזור ספורטיבי משפחתי, עם שוויון מגדרי, חף מאלימות, המתאפיין ביציבות מערכתית – בניצחונות כמו בהפסדים. במילים אחרות, זוהי קבוצת הספורט המקומית היחידה שאני לא צריך לעשות לה יחסי ציבור – הם מדברים בעד בעצמם, וכל שנותר לנו זה רק לאחר שנהנה יחדיו".

מנכ"ל הפועל ירושלים אורי שרצקי: ״אנחנו מאושרים לקראת השותפות החדשה והמיוחדת כל כך עם קבוצת מינקובסקי. אנו מאמינים שבעזרתם נמשיך להיות כוח שונה ומשמעותי בכדורגל הישראל, ורק נוסיף ונתעצם לקראת האתגר המרגש הבא״.

 




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה