פלומיין כבש: בית"ר ניצחה את הפועל ת"א בבלומפילד



בית"ר ירושלים ניצחה את היריבה התל אביבית 1:0 משעבר בכורה של אנז'-פרדי פלומיין. בית"ר רחוקה נקודה אחת מהמקום השלישי

פלאש 90

מה לא נאמר על המפגש בין הצהובים לאדומים, בין התל אביבים לירושלמים? מדובר במפגש פיקנטי במיוחד בין שתי קבוצות שתמיד מספקות סיפורים נהדרים במפגשים הללו הפעם היה זה תורה של בית"ר ירושלים לחזור לבירה עם שער בכורה של פרדי פלומיין ושלוש נקודות חשובת.

במחצית הראשונה, בית"ר לא הרשימה במיוחד אבל הירושלמים היו הטובים יותר על הדשא. גם התל אביבים הראו נכונות, ובאופן כללי ראינו משחק טוב במיוחד. פרדי פלומיין כבש את שערו הראשון העונה, אחרי שעצר כדור בצורה נהדרת על החזה וכבש מהאוויר. 1:0 לבית"ר.

במחצית השנייה הפועל, שהיתה בפיגור, ניסתה להשוות אבל ללא הועיל. החלק הקדמי של האדומים הוכח בחולשתו, והוא אולי הנקודה שהכי זקוקה לחיזוק בעתיד, אם הפועל רוצה להשתפר ולברוח מן התחתית מתישהו.

בית"ר, מנגד, בוודאי תהיה מרוצה מרוח הלחימה, מהיכולת לנעול את השער בחצי השני ולשתק את ההתקפה של היריבה המושבעת, ומעל הכל מפרדי פלומיין: החלוץ הצרפתי, שסופסל במשך תקופה ארוכה ונעלם מהרוטציה של רוני לוי, קיבל היום את ההזדמנות בהרכב ולקח בענק עם שער ניצחון.

בית"ר רחוקה נקודה אחת מהפועל באר שבע שנמצאת במקום השלישי. במחזור הבא בית"ר תארח את הפועל חדרה באצטדיון טדי ותקווה לשמור על רצף של שתי ניצחונות רצופים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה