עם ישראל רץ: מרתון Winner ירושלים ה-13 ייצא לדרך כמתוכנן ב-8 במרץ 2024



מרתון Winner ירושלים הבינלאומי יוצא לדרך ויתקיים השנה בסימן הוקרה לצה"ל, כוחות הביטחון וההצלה • ראש העיר ירושלים: "חוזקה של חברה נמדד ביכולת להמשיך בשגרת החיים בעורף, לצד תמיכה בחיילינו המסורים הנלחמים עבור המדינה בחזית"

מרתון Winner ירושלים הבינלאומי יתקיים ביום שישי, 8 במרץ, זו הפעם ה- 13, בהשתתפות עשרות אלפי רצות ורצים שיגיעו מכל קצוות הארץ ומרחבי העולם. עיריית ירושלים החליטה לקיים את המרתון המסורתי כמתוכנן, בסימן הוקרה לצה"ל, כוחות הביטחון וההצלה. זאת במטרה להגביר את החוסן החברתי בצל במלחמה הנמשכת בחזיתות הדרום והצפון. קיום המרתון יאפשר לאלפי רצים שהתאמנו במשך חודשים רבים למרתון ירושלים ולמרתונים אחרים בעולם, להמשיך את האימונים ולהגשים את היעדים הספורטיביים שהציבו לעצמם לפני המלחמה.

צילום: sportphotography

ההרשמה היא ללא עלות לחיילי וחיילות צה״ל, כוחות הבטחון וההצלה, כולל אנשי המילואים ששירתו ומשרתים במלחמת 'חרבות ברזל'.


נשות וילדי אנשי המילואים ששירתו או משרתים במלחמת 'חרבות ברזל' יזכו להנחה של 50% בדמי ההרשמה למרתון. נותן החסות הראשית של המרתון צפוי להיות גם השנה, זו השנה ה-13 ברציפות טוטו-winner.

"מדינת ישראל נמצאת בעיצומה של מערכה צודקת מאין כמותה. חוזקה של חברה נמדד ביכולת להמשיך בשגרת החיים בעורף, לצד תמיכה בחייליה המסורים והגיבורים הנלחמים בחזית. תושבי ירושלים, בירת מדינת ישראל, נרגשים וגאים לתרום ולו מעט לרוח הקולקטיבית ולהעלאת המורל הלאומי, ולהקדיש את אירועי מרתון ירושלים לגיבורי עם ישראל. זהו סימן לשגרה מסויימת, ומימוש מסורת המרתון המבוססת על רוח הלחימה, ההתמדה והנחישות, של עם ישראל וירושלים בירתו. זוהי השנה ה-13 שהעיר מזמינה רצים מרחבי הארץ והעולם לרוץ באחד מהמסלולים היפים בעולם. כולנו תקווה שהשקט, הביטחון והשלום יחזרו לשרור במדינתנו האהובה במהרה. עם ישראל חי ולא יפסיק לרוץ", אמר ראש העיר ירושלים.

המרתון הוא חלק מרשימה מכובדת של מרתונים בינלאומיים ונחשב לאחד היפים והמאתגרים בעולם. ייחודו של המרתון נובע ממסלול הכולל נקודות ציון חשובות והיסטוריות בירושלים, לצד נופים מרהיבים ועוצרי נשימה, ביניהם: מוזיאון ישראל, בית המשפט העליון, משכן נשיאי ישראל, חומות העיר העתיקה והרובע הארמני, מגדל דוד, תיאטרון החאן, בריכת הסולטאן.

*קרדיט תמונות:*  sportphotography

מרתון Winner ירושלים הבינלאומי הוא לא רק אירוע ספורטיבי, אלא נחשב לאירוע ספורט חברתי וקהילתי מיוחד, בו לוקחות חלק עשרות עמותות במקצה הקהילות (0.8 ק"מ) כדוגמת: עמותת שלווה, חיינו, אישה לאישה, רצים ללא גבולות, בת מלך, קרן גפן ומגרש ביתי.

ההרשמה למרתון פתוחה והוא מציע שישה מקצים: מרתון מלא (42.2 ק"מ), חצי מרתון (21.1 ק"מ), 10 ק"מ, 5 ק"מ, מירוץ משפחות (1.7 ק"מ) ומירוץ קהילות (800 מטר).

להרשמה ולפרטים נוספים אודות המסלולים, אפשרויות לינה והאירועים הנלווים למירוץ ניתן למצוא באתר המרתון: https://jerusalem-marathon.com

מרתון Winner ירושלים הבינלאומי מנוהל על ידי עיריית ירושלים, בשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים, בתמיכה וסיוע של משרד ירושלים ומורשת, משרד התרבות והספורט ומשרד התיירות וככל הנראה גם של טוטו Winner.

הרצים שיירשמו לתחרות יקבלו ערכת פריטים הכוללת: חולצת מירוץ רשמית של חברת SAUCONY, שגם היא נותנת חסות לאירוע, מספר חזה בהתאם למקצה הזינוק האישי, שבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני חד-פעמי ועוד שלל קופונים למבצעים והטבות. למרתון נותנים חסות גם חברת אלדן, מרכז הפועל, סינמה סיטי ומכללת רידמן, והוא מופק על-ידי חברת אלקטרה טרגט.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה