נחשפה חולצת מרתון ווינר ירושלים 2024! קרוב ל-30,000 רצים נרשמו עד כה למרתון Winner ירושלים



הצפי הוא להשתתפותם של כ-40,000 רצים ורצות, וכ-50,000 משתתפים: מספר שיא בהיסטוריית מרתון Winner ירושלים

צילום: ארנון בוסאני

מרתון Winner ירושלים הבינלאומי, שיתקיים השנה בסימן הצדעה לכוחות הביטחון וההצלה, יצא לדרך היום (ד', 28.2) באירוע השקת חולצת המרתון הרשמית באצטדיון האתלטיקה הלאומי בגבעת רם. האירוע התקיים במעמד
ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מנכ"ל עיריית ירושלים איציק לארי, מנכ"ל טוטו winner מאיר ברדוגו, יו״ר הטוטו, שבתאי צור וקבוצות הריצה של עוטף עזה שישתתפו במרתון הקרוב ב-8.3. במהלך האירוע העניקו ליאון, ברדוגו ולארי מגני הוקרה לנציגי קבוצת הריצה של בארי וקבוצת הריצה "טריאתלון העוטף".

במסגרת האירוע, על כיסאות איצדטיון גבעת רם, נתלו בלונים צהובים, לציון 134 החטופות החטופים שבעזה.

קבוצת המרתון של בארי מונה 12 משתתפים ובשבעה באוקטובר נרצח חבר הקבוצה חגי אבני ז"ל, בזמן שלחם עם כיתת הכוננות של הקיבוץ. חברי הקבוצה פונו למלונות השונים בים המלח ולאחר כחודשיים מוזגה הקבוצה יחד עם רצים נוספים, חברי הקיבוצים סעד ומגן לשגרת ריצה כבעבר. קבוצת הטריאתלון של העוטף, מורכבת מיישובי העוטף הבאים: כפר עזה, ניר עוז, אשכול, שער הנגב, חוף אשקלון. בשבעה באוקטובר הם איבדו את חבר הקבוצה נדב גולדשטיין ז"ל, שנרצח בביתו בכפר עזה ושניים מחברי הקבוצה נפצעו קשה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "מדינת ישראל עוברת מאז השבעה באוקטובר תקופה מורכבת, שבה גילינו את החוסן הלאומי שלנו במלוא הדרו, את הסולידריות והאחווה בין כולנו. מרתון ווינר ירושלים הוא דוגמא לערכים שבהם עם ישראל התברך - נחישות וגבורה. השנה מרתון winner ירושלים מרגש במיוחד. המשתתפים והמשתתפות, לצד כל עם ישראל, מבקשים להרים ראש, לתת מזור לנפשם, לרוץ לזכרו של אהוב שאיבדו ולהעביר מסר אחד חשוב וברור של ניצחון. ירושלים גאה לארח אתכם ותמשיך לפעול ללא לאות להעלאת המורל הלאומי ולהוביל את הרוח של עם ישראל, שימשיך לרוץ קדימה".

מנכ"ל טוטו winner, מאיר ברדוגו:"הטוטו גאה להיות נותן החסות הראשי של מרתון ווינר ירושלים, זו השנה ה-13 ברציפות. השנה, מרתון ווינר ירושלים הוא קודם כל מירוץ של תקווה, של תקומה, של ניצחון הרוח הישראלית, ניצחון הרוח הירושלמית. מלבד היותו אירוע ספורט מאתגר השנה הוא גם מהווה מפגן תמיכה והזדהות ענק עם מדינת ישראל, אנשי כוחות הביטחון וחיילי צה"ל בשירות סדיר ומילואים.
לציבור הרחב שטרם נרשם, אני קורא, תירשמו עכשיו! כי מגיע לאנשי כוחות הביטחון שלנו שנצדיע להם! ונאמר להם תודה!"

מיה איידן, מייסדת קבוצת הריצה של בארי: "רצי מרתון ירושלים, אנחנו כאן אתכם ביחד, על קו הזינוק. שמחים עבורכם ועבור כולנו בניצחון הרוח והיכולת להמשיך לחיות. אך יחד עם זאת הניצחון שלנו יהיה שלם יותר רק כאשר נצליח לחזור לביתינו, למצוא את הבטחון ולרוץ שוב בשדות הפורחים של קיבוץ בארי. רוצו למען החטופים, רוצו למען הנופלים והנרצחים, רוצו למענכם ורוצו למען הניצחון. כי לכולנו מגיע לרוץ שוב! בהצלחה!״"

עד כה נרשמו למרתון Winner ירושלים המציין 13 שנים, כ -30,000 רצים, מתוכם 6,000 מילואימניקים ובני משפחותיהם ו-7,000 חיילים בסדיר. בנוסף, נרשמו גם למעלה מ- 1,000 רצים מחו"ל, שיגיעו לארץ וייקחו חלק במרוץ המרגש השנה. הצפי הוא שבמרתון ישתתפו כ-40,000 רצים ורצות ומדובר במספר שיא בהיסטוריית מרתון Winner ירושלים. מרתון winner ירושלים כולל 6 מקצים: מרתון מלא (42.2 ק"מ); חצי מרתון (21.1 ק"מ); 10 ק"מ; 5 ק"מ; מירוץ משפחות (1.7 ק"מ) ומירוץ קהילות (800 מטר).

מרתון Winner ירושלים הבינלאומי מנוהל על ידי אגף הספורט בעיריית ירושלים, בשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים, בתמיכה וסיוע של משרד ירושלים ומורשת, משרד התרבות והספורט ומשרד התיירות ובחסות ראשית של טוטו Winner. הרצים שיירשמו לתחרות יקבלו חבילת מוצרים הכוללת: חולצת מרוץ רשמית של חברת SAUCONY, מספר חזה בהתאם למקצה הזינוק האישי, שבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני חד-פעמי ועוד שלל מבצעים והטבות. נותני חסויות נוספים למרתון: מרכז הפועל, אלדן, סינמה סיטי, מכללת רידמן ובזק עסקים. המרתון מופק על-ידי חברת "אלקטרה טרגט".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה