נותר לבדו: התכנית של משה חוגג לא תצא לפועל




בעלי בית״ר ירושלים הציע לאוהדים להיות שותפים בקבוצה. אל לאירוע שאירגן צפויים היו להגיע מעט אנשים ובכך האירוע בוטל - כך גם התכנית

משה חוגג. צילום: פלאש 90
משה חוגג הציע לפני כמה ימים לאוהדי בית״ר ירושלים להיות חלק קובע מהבעלים של הקבוצה ויחזיקו ביותר מחמישים אחוז ממניות הקבוצה. לערב שארגן ובו הזמין אוהדים לא הייתה היענות רבה והתכנית חזרה למגירה.
הרעיון החדש של משה חוגג מתבסס על המודל הגרמני, שם כל הקבוצות (מלבד לייפציג) הן קבוצות אוהדים. זאת אומרת שלאוהדים יש יכולת השפעה גבוהה מזו של הבעלים בקבלת ההחלטות בקבוצה. 

משה חוגג הציע לאוהדי בית״ר להפוך לקבוצת אוהדים, וכך גם להוריד את מחירי הכרטיסים. אולם, למרות ערב מיוחד ורעיון חדיש, אוהדי בית״ר ירושלים בחרו שלא להגיע לאירוע, חוגג כתב באכזבה בחשבון הפייסבוק של הקבוצה: ״לאחר שהשקעתי 90 מיליון שקלים בפחות משנתיים, לא קיבלתי אפילו את הקרדיט להציג בפניכם את התוכנית שלי למלא את טדי למען המועדון. במקום לבוא ולהקשיב הועלו ספקולציות, נמתחה ביקורת על רעיון שעוד לא הוצג (רק בישראל) ובעיקר הצבעתם ברגליים, רק 1,200 התכוונו להגיע לאירוע ביום חמישי. אני מכבד את הצבעתכם, מאוכזב אבל מכבד. האירוע מבוטל, התוכנית תחזור למגירה״.
חוגג הוסיף, ״למקרה שזה מעניין מישהו, תכננתי להוריד את מחירי הכרטיסים בצורה דרסטית בתמורה להתחייבות שלכם להגיע למשחקים או לתרום את הכרטיסים לילדים וחיילים. זהו שיעור מעניין עבורי, אלמד ממנו, תודה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה