משה חוגג: "לה פמיליה מובלים על ידי שנאה ובורות. אין בי פחד"



בעלי בית"ר ירושלים התייחס לראשונה לעסקת המיליונים עם השייח' בן ח'ליפה ואמר כי מדובר בעסקה שתטיב עם המועדון. חוגג קרא ללה פמיליה להקים מועדון כדורגל נפרד. בליגה, בית"ר ממשיכה להפסיד

צילום: פלאש 90

משה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים, או יותר נכון שותף בבעלות המועדון הירושלמי התייחס לראשונה בדף הפייסבוק שלו לעסקה עם השייח' בן ח'ליפה. חוגג פתח בדבריו ואמר "אני יהודי מאמין, שומר שבת, מניח תפילין, שומר מסורת. הייתי מ"פ בצבא, שירתתי 7 שנים בגאווה.אני מצביע ימין כל חיי, האידאולוגיה הביטחונית שלי ימנית, האידאולוגיה הכלכלית שלי ימנית. ואני ליברל. מאמין שכולנו שווים, מאמין בזכויות להט"ב, מאמין בסולידריות. אני מאמין שגזענות נובעת מבורות, אטימות ופחד".

חוגג הסביר כי אין בו פחד מביצוע העסקה ואמר כי הוא אינו מפחד מארגון האוהדים לה פמיליה. "אני מכיר אותם היטב, מכיר את האנשים, הם אנשים טובים בבסיסם, הם חושבים שהם עושים טוב ולפעמים הם באמת עושים טוב, הבורות, האטימות והפחד לוקחים אותם למקומות מצערים. הלכתי איתם לרב שלהם שאמר להם שאין שום בעיה, להיפך, אמר להם שהתורה מעדיפה מוסלמים על פני נוצרים (אני מאמין שכולם שווים), הרב שלהם מעניין אותם רק אם הוא נותן את התשובה שהם מחפשים. אפילו גדול הדור, הגאון חיים קנייבסקי לא משנה עבורם. אפילו ביבי נתניהו לא מעניין אותם בנושא הזה, הם מובלים על ידי שנאה שנובעת מבורות ופחד".

חוגג כתב בנוסף בפוסט כי אלימות היא פיתרון של פחדנים. "לה פמיליה מפחדים בצדק, הנזק התדמיתי שהם גרמו למועדון לאורך השנים הוא גדול ואם הם לא יעצרו מיידית הם יצטרכו לתת את הדין בפני שופט, להסביר לו את האידאולוגיה הגזענית שלהם ולשלם הרבה מאוד כסף, אני רוצה לראות אם יש שופט בישראל שיפסוק שלה פמיליה לא פגעה במוניטין של המועדון. בניגוד לביטקויין, לה פמיליה הוא לא אירגון מבוזר, יש להם שמות והם ידועים לכל, כל מנהיגי לה פמיליה יצטרכו לשלם אם לא יעצרו מייד" חוגג הציע ללה פמיליה להקים מועדון כדורגל חדש וכתב "אם הם רוצים מועדון טהור שמבוסס על גזענות הם מוזמנים להקים כזה, המועדון שלי יהיה טהור מגזענות".

חוגג כינה את העסקה היסטורית ופנטסטית עבור בית"ר ירושלים. "מי שנגד דבר כזה ראוי שיסתכל במראה וישאל את עצמו למה...בנתיים הרוב הדומם כבר לא דומם ולא ניתן לשנאה שוב לנצח. ברוך השם עשיתי לא מעט דברים בחיי, זה כנראה המשמעותי ביותר. אני נכשל המון, מפסיד, נופל, סופג אש על ימין ועל שמאל אבל תמיד ממשיך ללכת בדרך בה אני מאמין. תודה מיוחדת לאוהד בית"ר, ראש הממשלה, ביבי נתניהו על השלום הנפלא הזה שבלעדיו כל זה לא היה קורה. תודה לכל המברכים. מעריך את התמיכה".

בתוך כך, אתמול בית"ר ירושלים שוב הפסידה. הפעם 2:1 להפעול באר שבע. ירדן שועה כבש לטובת הירושלמים, אך מדובר כבר בהפסד שלישי ברציפות ובחמישה משחקים ללא ניצחון. במחזור הבא, בשבת הקרובה בית"ר ירושלים תצא למשחק חוץ בדוחא מול בני סכנין.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה