מרתון הספינינג "אלדן" ירושלים 2023 יוצא לדרך



המרתון יתקיים בין התאריכים 7-8/6 באלרוב שדרות ממילא שבבירה, והוא יכלול יומיים של אירועי ספינינג, המחולקים לשלושה מקצים שונים

לדווש מול חומות העיר העתיקה: מרתון הספינינג הינו אירוע הספינינג הגדול בישראל, ואחד מאירועי הספורט הוותיקים והמובילים בבירה ירושלים. אלפי אנשים צפויים לקחת חלק במרתון הייחודי, והמשתתפים ידוושו באחד הלוקיישנים המרכזיים והיפים ביותר בעולם, מול נופה המרהיב של העיר העתיקה וחומותיה, מגדל דוד ומשכנות שאננים.

צילום: אלטרנטיבה 1

מרתון הספינינג "אלדן" ירושלים 2023, יתקיים בין התאריכים 7-8/6 באלרוב שדרות ממילא שבבירה, והוא יכלול יומיים של אירועי ספינינג, המחולקים לשלושה מקצים שונים. מדובר בחוויה ספורטיבית ייחודית, יחד עם 25 מטובי מדריכי הספינינג בארץ.

במהלך ימי המרתון יוקם גם מתחם "אקספו" ייעודי, שיכלול מגוון דוכנים של מותגי ספורט מוכרים והטבות למשתתפים ולמבקרים. המתחם יהיה פתוח לקהל הרחב החל מהשעה 16:00.

אלטרנטיבה 1

מעיריית ירושלים נמסר: מרתון הספינינג שלנו, אחד מאירועי הספורט היפים ביותר שיש, מול חומות העיר העתיקה, חוזר. עיריית ירושלים ממשיכה להוביל עם אירועי ספורט מיוחדים, שכמותם יש רק אצלנו, בירת הספורט של ישראל. אני מזמין את כלל תושבי העיר ומבקריה לבוא ולדווש בעיר שאין כמוה בעולם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה