מרגשים גם במרתון ירושלים בפעם העשירית- מורן סמואל תוביל השנה את הנבחרת של ארגון שלוה



מורן סמואל תוביל השנה את הנבחרת של ארגון שלוה - הנבחרת החברתית הגדולה והוותיקה ביותר , במרתון 'ווינר' ירושלים ה-10 שייערך ביום ו' הקרוב ה- 29.10.21

ארגון שלוה, המטפל בילדים עם מוגבלויות, ישתתף במרתון 'ווינר' ירושלים ה-10, שייערך ביום שישי הקרוב ה-29.10.21, זו השנה העשירית (החל מהמרתון הראשון). שלוה תוביל את מקצה הקהילות (באורך של 800 מטרים) שיוזנק בשעה 08:30 בבוקר, כקבוצה החברתית הגדולה והוותיקה ביותר במרתון ירושלים, שהתבסס בעשור האחרון כמרתון החברתי הגדול בישראל.

מורן סמואל. צילום: לילך וייס

מורן סמואל, מהספורטאיות הפראלימפיות הבכירות של ישראל,שזכתה במדליית כסף באולימפיאדת טוקיו, תוביל במרתון הקרוב את הנבחרת של שלוה במקצה המיוחד. אל סמואל, צפויים להצטרף נציגים נוספים מהמשלחת הפראלימפית הישראלית, שרשמה הישגים מרשימים באולימפיאדה האחרונה. כמו כן ירוצו עם ילדי שלוה חיילי מג"ב, תנועות נוער, תלמידי בתי ספר וכן מפורסמים שיגיעו להביע את תמיכתם בפעילות הארגון. בשנים האחרונות השתתפו עם שלוה במרוץ הקהילות שחקני קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים המאמצת את שלוה לאורך כל השנה, כוכבי בית"ר ירושלים, המדליסט האולימפי אורי ששון, גלעד שליט, הטניסאית לשעבר שחר פאר, רון שחר, איתי תורג'מן, ג'קי אזולאי ועוד. 

יצוין, כי ההתרגשות של ילדי 'שלוה' לקראת ההשתתפות במרוץ הקהילות נמצאת בשיאה וההכנות הרבות עליהן עמלו בחודשים האחרונים, הולכות ונשלמות לקראת מרתון ירושלים העשירי

נבחרת שלוה. צילום: באדיבות שלוה.

ארגון 'שלוה', נוסד על ידי קלמן ומלכי סמואלס, מתוך האמונה כי האחריות לדאוג לילדים עם מוגבלויות אינה צריכה להיות רק על המשפחה בה נולדו, אלא גם בתמיכת הקהילה הרחבה.

'שלוה', מעניקה בכל שנה שירותים לאלפי ילדים עם מוגבלויות, מלידה ועד בגרות ובני משפחותיהם. כאשר אחת המטרות העיקריות של העמותה היא להעצים ולתמוך במשפחות ולאפשר להן לקיים חיים תקינים. הארגון מפעיל מגוון עשיר של תכניות חברתיות וחינוכיות, מעונות יום ,גני ילדים, תכניות בוגרים ותרפיות מגוונות ופורצות דרך.

אבי סמואלס , יו"ר שלוה העולמי: "ילדי שלוה הפכו לחלק בלתי נפרד ממרתון ירושלים מיריית הזינוק הראשונה ואנו נרגשים בכל פעם מחדש להשתתף בו. מדובר בהצהרה חברתית חשובה מאין כמותה בדבר קבלת השונה אל חיק הקהילה. לא מדובר בריצה תחרותית, אלא עשייה משותפת של כולם למען ילדי ירושלים עם הצרכים המיוחדים. הפרויקט מחמם את הלב ומעניק לילדים, למשפחות, לצוות ולמתנדבים המון כוח ואנרגיות להמשך הדרך".

הספורטאית מורן סמואל: "בשישי הקרוב תהיה לי הזכות להצטרף לחניכי שלווה במרתון ירושלים. ביחד נראה לעולם שספורט הוא גשר שמחבר בין כולנו ומאפשר לנו לפרוץ את הגבולות של עצמנו כל פעם מחדש. השתתפות בספורט היא זכות שמגיעה לכל אחד ואחת מאתנו, גם כשצריך להנגיש אותו בכל מיני דרכים יצירתיות. ספורט שווה מסוגלות, תחושת ערך עצמי ותחושת שייכות.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה