לקראת הדרבי הירושלמי: צבע אחיד באיצטדיון בטדי



הוחלפו כ-6,700 כסאות ביציע הצפוני באצטדיון טדי בירושלים. לראשונה מאז הקמתו כל הכיסאות באצטדיון יהיו בעלי צבע אחיד

אצטדיון טדי בירושלים, מתמרק לקראת אירוח הדרבי הירושלמי בין קבוצות בית"ר והפועל ירושלים שייערך ביום ב' בשבוע הבא (שעה 20:30), במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל בכדורגל. יהיה זה המשחק הראשון בעונת המשחקים 2022-23 שייערך בטדי.

צבע אחיד באיצטדיון בטדי, צילום: ארנון בוסאני

עיריית ירושלים באמצעות החברה העירונית 'אריאל' האחראית על ניהול ותפעול האצטדיון, השלימו לאחרונה את החלפתם של כ-6,700 כסאות ביציע הצפוני לכיסאות חדשים, בצבע זהה ליתר היציעים באצטדיון. המשמעות, החל מהדרבי הקרוב ולראשונה מאז הקמת האצטדיון בשנות ה-90, כל הכיסאות בטדי יהיו בעלי צבע אחיד. אצטדיון טדי מכיל כ-31,700 מקומות ישיבה .

בנוסף, במסגרת העבודות באצטדיון שודרגו תשתיות והותקנו מערכות השקיה מתקדמות, מתחת לכר הדשא. כמו כן בוצעו עבודות אינטנסיביות לשיקום הדשא והחזרתו למצבו הרגיל וזאת לאחר אירוח טקס הפתיחה של משחקי ה-21 שהתקיים בטדי בחודש יולי האחרון.

צבע אחיד באיצטדיון בטדי, צילום: ארנון בוסאני

בנושא אחר, פתיחתו לתנועה של כביש 16,  כביש הכניסה החדש של ירושלים ישפר את הנגישות לאצטדיון טדי לבאים מחוץ לירושלים וכן יקצר את זמני ההגעה לחניונים הסמוכים לאצטדיון העומדים לרשות האוהדים ובניהם: חניון גן החיות התנ"כי, חניון הגן הטכנולוגי במלחה, חניון הרכבת, חניון אגד ועוד.

צבע אחיד באיצטדיון בטדי, צילום: ארנון בוסאני

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״בשנים האחרונות השקענו רבות באצטדיון טדי ובכל קריית הספורט, זאת מתוך ראיית העתיד וקידום הספורט בעיר. בימים אלה אנחנו מקדמים במרץ את בנייתו של קו הרכבת הירוק, שיעבור בקריית הספורט במלחה וישפר משמעותית את חווית הנגישות לאצטדיונים בקריה. תתחדשו!״. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה