2-0 מ.ס אשדוד על בית"ר ירושלים בטדי



משחק נפלא של מ.ס אשדוד וניצחון בטדי 2-0. אשדוד התברגה בפלייאוף העליון דרך המקום ה- 6. שערים של מוחמד כנעאן (53) ועוז בילו המחליף (90) העניקו לאשדוד את הניצחון החשוב. הקבוצה של רן בן שמעון הציגה את אחד ממשחקיה הטובים העונה בליגה. בכורה לחלוץ היווני החדש

זה היה אחד המשחקים הכי טובים של מ.ס אשדוד העונה. הקבוצה של רן בן שמעון שלטה בדשא בטדי ויכולה הייתה לנצח אף ביתרון גדול יותר. הקישור הנהדר שכלל את נאור סבג עטא ג'אבר ומוחמד כנעאן המצטיין במגרש, פשוט ניגנו על הדשא הצהוב בטדי.

קני סייף וזוהר סזנו שרפו את הקווים ואם רק בהתקפה היה לאשדוד איזה גולר מוכח (מישהו אמר דין דוד?) אשדוד הייתה יורדת להפסקה עם תוצאה אסטורונמית.

אמנם היריבה, בית"ר ירושלים היא בעיקר כרגע הצל של עצמה, אבל את אשדוד כל זה לא מעניין היא הגיעה למגרש קשה בטדי, מול קבוצה מלאת בעיות אבל שנלחמת על חייה והציגה משחק וניצחון שהטיסו אותה למקום הראוי לה, הפלייאוף העליון, לפחות זמנית.

צילום: טל אקוקה, מ.ס אשדוד

המחצית הראשונה הייתה עם שלל מצבים ורק היעדר רגל מסיימת חסרה של גל קטעבי, מוחמד כנעאן ויעקב בריהון גרמה לאשדוד לא לרדת ביתרון כבר בחצי הראשון. אולי הבכורה של החלוץ היווני החדש שעלה לכמה דקות תשנה את זה בעתיד.

מ.ס. אשדוד ניצחה את בית"ר ירושלים בכל ארבעת המפגשים האחרונים, ובכל אחד מהם כבשה צמד. גם בסיבוב הראשון אשדוד גברה על בית"ר 2-0, הפעם באשדוד.

החבורה של רן בן שמעון חיברה ניצחון שני ברציפות אחרי שקטעה במחזור הקודם רצף של ארבעה הפסדים בכל המסגרות עם 0:3 על הפועל נוף הגליל, כאשר כעת, בזכות הניצחון, הקבוצה טיפסה למקום השישי בטבלה ונכנסה לתמונת הפלייאוף העליון.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, שהתנהלה בשליטה מוחלטת של האשדודים, אשדוד הצליחה למצוא את הרשת ועלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-53, כאשר עטאא ג’אבר הרים כדור נפלא לתוך הרחבה ומצא את ראשו של מוחמד כנעאן, שנגח בצורה נהדרת לפינה הימנית של איתמר ניצן, שלמרות משחק מעולה ורווי הצלות, הפעם לא הצליח להושיע, כאשר עוז בילו סגר עניין בדקה ה-90.

פשוט כיף היה לראות את מה שרן בן שמעון עושה באשדוד, גם אחרי שאיבד בקיץ חלק משמעותי מהקבוצה שלו.

אשדוד הציגה כדורגל נהדר ושוטף, מוחמד כנעאן נראה שמתחיל להיכנס לכושר ולתת את הטון בקבוצה, יחד עם הבכורה של החלוץ היווני החדש שעלה לכמה דקות, אולי מתחיל באשדוד משהו חדש.

הרכב מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, גיל כהן, קני סייף, נאור סבג, עטאא ג'אבר, מוחמד כנעאן, יעקב בריהון, גל קעטבי.

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, רועי הרמן, דוד חוג'ה, אופיר קריאף, מקס גרצ'קין, אורן ביטון, תמיר עדי, קמסו מארה, מרקו ינקוביץ', חלאופילו פלייטר, ירדן שועה.

טבלת ליגת העל בכדורגל 2021-2022

מיקום                           משחקים    נקודות

4117מכבי חיפה1
4017הפועל ב"ש2
2917הפועל ת"א3
2817מכבי ת"א4
2417עירוני ק"ש5
2317מ.ס אשדוד6
2217הפועל חיפה7
2216בני סכנין8
2017מכבי נתניה9
2017הפועל חדרה10
1616הפועל ירושלים11
1417בית"ר ירושלים12
1317נוף הגליל13
1017מכבי פ"ת14

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה