יש תואר: בית"ר ירושלים זכתה בגביע הטוטו



הקבוצה מהבירה גברה על מכבי תל אביב כשכבשה שני שערים לקראת סוף המשחק. אנתוני וראן ואורי מגבו העניקו לירושלמים את התואר הראשון העונה

פלאש 90

סוף סוף, בדיוק עשור אחרי הזכייה בגביע הטוטו, הצליחו הירושלמים לנצח את האלופה מכבי תל אביב 0:2 ולזכות בגביע הטוטו. הגביע הזה הגיע בצדק לקבוצה של רוני לוי. המאמן לא חשב יותר מידי על המשחק של הקבוצות בליגה וכמעט ולא עשה רוטציה בהרכב, בניגוד לאיביץ', שנתן מנוחה לסבוריט, ז'ראלדש, מיכה וגלזר, ושילם על כך ביוקר. אבל הגביע הזה לא הגיע רק בגלל הרצון הגדול של לוי לזכות בגביע, אלא משום שבית"ר הייתה פשוט הרבה יותר טובה. 

במחצית הראשונה מכבי יותר שלטה במגרש, ואיילון אלמוג קצת הראה ניצוצות, אבל לא יותר מזה, ודווקא הירושלמים היו הרבה יותר מסוכנים ולולא החמצות גדולות של פרדי פלומין הם היו סוגרים כבר ב-45 הדקות הראשונות. 

למחצית השנייה הצהובים שחורים שלטו בכר הדשא, ולא הפסיקו לתקוף, ומהרגע שגרסיה עלה מהספסל היה ברור שמכבי לא תוכל להתמודד עם המהירות שלו ושהגול מרחף באוויר. אחרי השער של וארן ניסתה הקבוצה של איביץ', שזכתה בתואר בשניים האחרונות לחזור למשחק, אבל אורי מגבו, שגם הוא עלה מהספסל, כבש את השני אחרי מבצע גדול של עלי מוחמד והעניק לחוגג תואר ראשון בעידן שלו כבעלי הקבוצה.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה