טורניר 'שלוה' ירושלים 2022



קבוצת הכדורגל של ארגון 'שלוה' ובית"ר נורדיה ירושלים סיימה עונה מוצלחת בטורניר המסורתי שהתקיים במרכז הלאומי 'שלוה' ירושלים

טורניר 'שלוה' 2022 התקיים בשבוע האחרון במרכז הלאומי שלוה בשכונת בית וגן בירושלים. הפרויקט המצליח והמרגש של קבוצת האוהדים בית"ר נורדיה  ירושלים וארגון שלוה, הפך בשנים האחרונות להצלחה גדולה וממשיך לתפוס תאוצה משנה לשנה. הפרויקט המשותף והמיוחד עבור ילדי שלוה, הוא בעל חשיבות מיוחדת בבניית הביטחון העצמי, תחושת המסוגלות והיכולת של הילדים לפעול בקבוצה וזאת לצד שיפור אלמנטים ספורטיביים ופיזיולוגיים שונים.

טורניר שלוה 2022. צילום: יח"צ

בטורניר המסורתי המתקיים לרגל סיום העונה, השתתפו הקבוצה המשותפת של שלוה ונורדיה, אותה מאמן אופיר עמרם וקבוצת נערים ג' ממחלקת הנוער של קבוצת האוהדים. בסיומו של טורניר מותח וצמוד ניצחו הצהובים –שחורים של נערים ג' וזכו בגביע. יצוין כי מקבוצת שלוה – נורדיה שסיימה לאחרונה את העונה, התקדם אחד מילדי הקבוצה לקבוצת הכדורגל של ביה"ס לכדורגל של בית"ר נורדיה ירושלים והמנהל הקהילתי גילה.

בטורניר המרגש נכחו נשיא ומייסד שלוה קלמן סמואלס, יו"ר בית"ר נורדיה מומי דהן, אלי דנון חבר הוועד המנהל ויו"ר חברת אורטל - חופשה פלוס,  נציגי בנק ירושלים נותנת החסות הראשית לבית"ר נורדיה - יעקב פלד, המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית, עומרי אברס מנהל הלוגיסטיקה ומאור רופא, סיגי ממימוניס-שף ואורחים נוספים.

לאחר הטורניר ערך קלמן סמואלס נשיא שלוה סיור מקיף להנהלת בנק ירושלים במרכז הלאומי שלוה וסיפר על ייחודו וחדשנותו של הקומפלקס המרשים ועל חשיבותו הרבה עבור ילדים עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם.

יעקב פלד המשנה למנכ"ל בנק ירושלים, קלמן סמואלס ומומי דהן- יו"ר בית"ר נורדיה

קלמן סמואלס, נשיא ומייסד שלוה: "בכל שנה זה מרגש מחדש לראות את קבוצת נורדיה-שלוה משחקת ואת הנערים עושים את מה שהם אוהבים ותוך כדי מתקדמים, לומדים, מתמקצעים ומקבלים כלים לחיים דרך הספורט. תודה גדולה לבית"ר נורדיה, לבנק ירושלים ולכל השותפים על השותפות והערכים המשותפים שמצעידים את ילדי שלוה קדימה".

מומי דהן , בית"ר נורדיה ירושלים:" הקשר ההדוק בין בית"ר נורדיה ירושלים לארגון שלוה, הוא קשר אמיתי ומיוחד, המביא לפעילויות מדהימות ומופלאות לטובת ילדי שלוה, והצבתם במרכז העשייה ,כשווים בין שווים בספורט ובכלל בכל תחומי החיים. אנחנו רואים בכך זכות גדולה להיות חלק מהפרויקט המבורך הזה ואין לי ספק שהוא ימשיך לעוד שנים ארוכות. ברצוני להודות לשותפים שלנו שבלעדיהם זה לא היה קורה - בנק ירושלים , חברת אורטל - תיירות פלוס , Mimoni's מימוניס- שף וחברת סולר ישיר".

יעקב פלד, המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית , בנק ירושלים: "בנק ירושלים רואה בפעילות למען הקהילה ובמעורבות חברתית ערך חשוב במעלה וכחלק בלתי נפרד מהעשייה היומיומית שלנו. השותפות עם בית"ר נורדיה ירושלים לאורך כל השנה ובפרט בפרויקטים החברתיים כדוגמת  הפרויקט המיוחד למען ילדי שלוה המקסימים, מהווים נדבך נוסף בפעילות הקהילתית הענפה של בנק ירושלים ברחבי העיר ומעניקים לנו גאווה אמיתית וסיפוק אדיר, לא פחות מהצד המקבל". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה