השלישי ברציפות: בית"ר ניצחה את בני יהודה 0:2



הקבוצה של רוני לוי ניצחה בבלומפילד ועלתה למקום הרביעי. שלומי אזולאי כבש ראשון, עלי מוחמד הכפיל

פלאש 90
בית"ר "מילניום" ירושלים יצאה אמש (א') לאצטדיון בלומפילד וניצחה את קבוצתו של יוסי אבוקסיס 0:2.

זהו ניצחונה השלישי ברציפות של הקבוצה מבית וגן, כאשר במהלך שלושת הניצחונות כבשה הקבוצה 9 שערים ושמרה על שער נקי.
לאחר הניצחונות על מכבי נתניה ונס ציונה, בירושלים ידעו שהמשחק מול בני יהודה יהווה מבחן אמיתי לקבוצה, ושניצחון מול הכתומים יראה על שיפור משמעותי.


כובש השער הראשון, שלומי אזולאי, שהרשית בדקה ה-45- נהנה אתמול מעידוד של הקהל, אחרי שבמשחק לפני שבוע מול נס ציונה ספג קריאות בוז בעקבות אי כיבוש שערים. החלוץ כבש אתמול את שערו השני ואמר בסיום: "הקהל עודד אותי היום יותר מתמיד בגלל מה שקרה בשבוע שעבר, זה נתן לי כוח. עם בוז או בלי, אני לא שומע כלום על המגרש. בשבוע שעבר לא שמתי לב לקריאות עד ליום למחרת שהיה כתוב באתרים. אחרי זה, כשקלטתי שזה קרה, זה מאוד ביאס אותי, אבל דיברו איתי הרבה אוהדים, ושאני עולה על המגרש אני לא שומע כלום".

את השער השני במשחק כבש עלי מוחמד (דקה 67), וזהו שער הבכורה של הקשר במדי בית"ר ירושלים. לאחר המשחק, השחקנים חגגו לשחקן בחדר ההלבשה. מוחמד עצמו אמר לאחר המשחק: "עבדנו קשה בשביל הניצחון הזה. זה מדהים כי היה לנו קשה בהתחלה, האוהדים דחפו אותנו. הייתי מאוד שמח, גרמתי להם לחייך עם הגול הראשון. נתקדם ממשחק למשחק, נתכונן ונראה מה יהיה בהמשך".
גם רוני לוי התראיין בסיום ואמר: "היה משחק קשה מאוד, יש להם חלק התקפי מסוכן. עלי מוחמד בחור רציני, הוא דוגמה טובה בחדר ההלבשה והוא יכול להיות טוב יותר בהמשך. כפ״ס עשו אתמול משחק נהדר וצפוי לנו משחק קשה ומסוכן. אנחנו מרימים שחקנים לחילוף תמיד מההתחלה, זה החילופים שראיתי לנכון אני מצפה מפלומיין להרבה והוא יצטרך להוכיח באימונים שהוא ראוי".
בסיום המשחק הבעלים של הקבוצה משה חוגג פגש כמה אוהדים במסעדה. אלה חגגו לו ונתנו לו אווירה נעימה, במטרה להשכיח את אירועי קריית שמונה (אז הוא ואשתו ספגו קללות מאוהדים). הבעלים בתגובה הזמין את האוהדים לארוחה על חשבונו.

במחזור הבא תפגוש בית"ר ירושלים את הפועל כפ"ס באצטדיון כשנכון להיום (ב') היא ממוקמת במקום הרביעי עם 13 נקודות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה