הפועל תל אביב ניצחה את בית"ר ירושלים 1:3 בטדי; 19 אוהדים נעצרו



איליץ' כבש ראשון (15), קנצפולסקי הורחק באדום מוזר (45+3) ואספרייה איזן במספרת (ר45+6), אבל אוז'בולט (82) ולאיוס (93). הצהובים-שחורים הסתבכו במירוץ לפלייאוף העליון

צילום: דוברות המשטרה

הפועל ירושלים הכניעו 1:3 את בית"ר ירושלים ו-21,000 האוהדים שלה באצטדיון טדי הערב (ראשון) והשיגו על המגרש נחמה מהאירועים המצערים שקרו מחוצה לו.

 מיד עם תחילת המשחק השליכו אוהדי הפועל ת"א עשרות אבוקות לכר הדשא, דבר שהביא להפסקת המשחק לכמה דקות בודדות. המשטרה בתגובה החלה לבצע מעצרים והאוהים האדומים השליכו מוטות וחפצים על השוטרים. התוצאה, כך על פי המשטרה, 15 אוהדי הפועל נעצרו ומספר שוטרים נוספים וזה נגד עיניו של שר הספורט מיקי זהר. 

 
בדקה 15: התקפה נהדרת של הפועל תל אביב מסתיימת בבישול של גורפינקל לאיליץ'. 0:1 אדום. 
בדקה 45+4, יגאל פריד שלף כרטיס אדום ישיר לים קנצפולסקי שהותיר את הפועל תל אביב בעשרה שחקנים. דקה לאחר מכן, בית”ר ניצלה את היתרון המספרי בכדור קרן של שועה שהגיע לראשו של בורודין ומשם לאספרייה שבמספרת אדירה כבש את אחד משערי העונה.
עם פתיחת המחצית השנייה, בית”ר לחצה על שערה של היריבה ובדקה ה-51 ירדן שועה פרץ נהדר לרחבה, גבר על הבלם אך בעט מעל המשקוף. 10 דקות לאחר מכן, בר כהן שלח כדור עומק לאספרייה שנשאר לבד מול השוער אך בעט סמוך לקורה השמאלית. בית”ר המשיכה ללחוץ ובדקה ה-72, מסירה של אבישי כהן הגיעה לניקולוסקו שכבר הכניע את השוער אך למקין הציל מהקו. בדקה ה-82, הפועל תל אביב יצאה למתפרצת שבסופה אוז’בולט הכניע את סילבה וקבע 2:1 להפועל תל אביב. בתוספת הזמן, הישאם לאיוס כבש את השלישי לזכות האדומים, שקבע את התוצאה הסופית.

ממשטרת ישראל נמסר: ״לצערנו ישנם אוהדים המגיעים למגרשי הספורט במטרה להפר את הסדר, להשליך חפצים ולתקוף את כוחות הבטחון. משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד אותם אוהדים שתקפו שוטרים, סיכנו אוהדים, נהגו באלימות והפרו את הסדר באיצטדיון״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה