הפועל ירושלים הביסה את א.א.ק ועלתה לפיינל פור של ליגת האלופות



לאחר אירועי אתונה ומול 11,600 איש, הפועל ירושלים הביסה 51:91 את א.א.ק, הבטיחה עלייה לפיינל 4 של האלופות ותוכל לחגוג תואר שני לאחר הגביע

 הפועל ירושלים מנצחת ומעפילה לפיינל פור (צילום אורן בן חקון/פלאש90)

לעיני 11,600 אוהדים – שמילאו כמעט לחלוטין את הארנה – הפועל ירושלים הביסה אמש (רביעי) את אא"ק אתונה 51:91 במשחק השלישי והמכריע של סדרת רבע הגמר בליגת האלופות ועלתה לראשונה בתולדותיה לפיינל-פור. בחצי הגמר, שייערך ב-12 במאי, ייפגשו האדומים את טלקום בון.

הירושלמים פתחו את המשחק בטירוף שנבע מהדחיפה האדירה של הקהל, לא איפשרו סלים בהגנה ועשו כל שעלה על רוחם, כשיכולת קליעה נהדרת מעבר לקשת נתנה להם הובלה של 7:18 לאחר 10 דקות של כדורסל.

היוונים לא הצליחו להתמודד עם ההגנה של ירושלים וסיימו את המשחק עם פחות נקודות מאשר במשחק הראשון. 

כזכור, במשחק השני בסדרת רבע הגמר שנערך ביוון, הוצת דגל ישראל על ידי אוהדיה היוונים של אתונה וכן השליכו אלה אבני שיש ענקיים לעבר קהל האוהדים הישראליים שהגיעו לעודד את הפועל מקרוב ואף ירו לכיוונם זיקוקים, מה שגרם לפציעתם של כמה מהאוהדים הישראליים ולהתקפי חרדה מצד ילדים שנכחו ביציע.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ערב מדהים בארנה! ברכות גדולות להפועל ירושלים על הניצחון הגדול (40 הפרש) הערב ועל העלייה לפיינל- פור. ירושלים כולה מאחוריכם גם בליגת האלופות בכדורסל ומוכנה לארח את הפיינל - פור. בהצלחה !


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה