הפועל 'בנק יהב' ירושלים תקדיש את משחק מול בני הרצליה לחברי עמותת איל"ן



יום רביעי 24.05.23 , היכל הפיס ארנה ירושלים

צילום: ספיבק

הפועל 'בנק יהב' ירושלים ממשיכה בפעילותה הענפה למען הקהילה. הקבוצה תקדיש את משחק מספר 3 בסדרת הפלייאוף מול בני הרצליה, שיתקיים ביום רביעי ה-24.5.23 בהיכל הפיס ארנה, לטובת עמותת איל"ן, המעניקה מעטפת תמיכה רחבה לשילוב ילדים ובוגרים עם מוגבלויות פיזיות בחברה ולחיים עצמאיים בקהילה, מאז שנת 1952.

חברי עמותת איל"ן הינם ילדים ובוגרים עם מוגבלות פיזית, שנולדו עם שיתוק מוחין, ניוון שרירים, ומחלות שריר ועצב – הם מתניידים בכיסאות גלגלים, עם מקלות, הליכון או קביים וזקוקים למגוון טיפולים ומענים מותאמים.

למשחק ההצדעה החגיגי צפויים להגיע עשרות ילדים ובוגרים עם מגבלה פיזית ובני משפחותיהם וכן שותפים אסטרטגיים לעשייה הענפה של העמותה, אשר יהיו אורחי הכבוד במשחק. בנוסף, נציגי הנהלת איל"ן ייקחו חלק בטקס הקהילה המסורתי שמקיימת הקבוצה בסיום הרבע השלישי.

יצוין, כי איל״ן פועלת לקידום חבריה באמצעות הפעלת מרכזי-יום שיקומיים ומתן מענים פרא-רפואיים ומעטפת תומכת לבוגרים, הפעלת מרכזי ספורט שיקומי ותחרותי לילדים ובוגרים, ופרויקטים לקידום ספורט נכים ברחבי הארץ, תמיכה בילדים ובני-משפחה באמצעות עו"ס ומלגות להשכלה גבוהה, פעילויות פנאי מותאמות להעצמה וללכידות משפחתית, ביניהן – טיולים ונופשונים נגישים, מחנות-קיץ, הפעלת קמפוס איל"ן אונליין עם מגוון קורסי ידע והעשרה להעצמת תחושת המסוגלות ועוד.

כמו-כן, איל"ן יזמה ומספקת לקהילת אנשים עם מוגבלות בירושלים מיום היווסדה מגוון מסגרות פעילות בתחומי התעסוקה והפנאי, לדוגמה - מעון דיור לילדים ע״ש תמר קולק ז"ל, מרכז יום שיקומי למוגבלויות מורכבות בירושלים, יוזמת 'קהילה תומכת' לדיור עצמאי בקהילה לאנשים עם מוגבלות ועוד.

אל"מ (במיל.) אורית אילון פרידמן, מנכ"לית עמותת איל"ן: "אנו גאים ונרגשים משיתוף הפעולה עם הפועל ירושלים בכדורסל. החיבור לתחום הספורט הוא טבעי עבורנו, באיל"ן עשרות רבות של ילדים ובוגרים אשר בעצמם משחקים בענפי ספורט שיקומי ותחרותי, חלקם אף מייצג את ישראל בעולם בגאווה גדולה. עבורנו לקחת חלק במשחק של הפועל ירושלים זוהי דרך מרגשת נוספת לשילוב חברתי ואמיתי של ילדים ובוגרים עם מוגבלויות פיזיות בשותפות עם הקהילה".

יובל קורן, הפועל 'בנק יהב' ירושלים : זוהי זכות גדולה עבור הפועל 'בנק יהב' ירושלים לפעול למען הקהילה בירושלים ובפרט עבור עמותת איל'"ן. לצד השאיפות הגדולות לניצחונות, הישגים ולזכייה בתארים, הפעילות הקהילתית למען הזולת היא אחת מאבני היסוד של המועדון וחלק בלתי נפרד מה-DNA שלו. אנו נרגשים לארח את עמותת איל"ן במשחק הקרוב ושמחים על הזכות להוקיר לה תודה על פעילותה החשובה והמבורכת כבר  מספר עשורים , למען ילדים ובוגרים עם מוגבלויות פיזיות ושילובם בחברה".  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה