הפועל 'בנק יהב' ירושלים למען עמותת 'צעד קדימה'



במסגרת משחק הבית בליגה האירופית מול באקן ברס מדנמרק יום רביעי 30.11.22 בשעה 21:00 היכל הפיס ארנה ירושלים

צילום: צעד קדימה

הפועל 'בנק יהב' ירושלים ממשיכה בפעילותה הענפה למען הקהילה. ביום רביעי ה-30.11.22 (שעה 21:00 היכל הפיס ארנה י-ם )  תקדיש הקבוצה את משחק הבית במסגרת הליגה האירופית מול באקן ברס מדנמרק, לטובת עמותת 'צעד קדימה'.  

משחק ההצדעה של הפועל 'בנק יהב' ירושלים יוציא רשמית לדרך את קמפיין 'צעד קדימה לעתיד', הקמפיין השנתי למען ילדי צעד קדימה , הנועד לגיוס כספים ומשאבים לקידום פרוייקטי העמותה שאינם מקבלים מימון מהמדינה, כדוגמת ציוד שיקומי עבור מרכזי צעד קדימה ברחבי הארץ, מחנה קיץ, פרויקטים לחשיפה לצבא, תוכנות, תחזוקת המבנים ועוד. קמפיין 'צעד קדימה לעתיד' יימשך עד לתאריך ה-14.12.22.

צעד קדימה, שהוקמה בשנת 1987 על ידי הורים לילדים עם שיתוק מוחי, מעניקה רצף שירותים חינוכיים ושיקומיים, לתינוקות, ילדים ובוגרים עם מוגבלויות מורכבות ולבני משפחותיהם. העמותה מפעילה בפריסה ארצית מעונות, בתי ספר, מרכזי יום ומרכזי שיקום מינקות ועד בוגרים (גילאי 21 ומעלה). הערך המרכזי של צעד קדימה הוא לפרוץ את גבולות המגבלות, כאשר מודל העבודה של העמותה הינו פורץ דרך ומתבסס על גישת החינוך הדוגלת ביכולת להשתנות, ללמוד ולפתח יכולות תוך נחישות והתגברות אל מול המוגבלות המוטורית.פעילותה של צעד קדימה מושתתת על כ- 200 נשות ואנשי צוות, ממקצועות החינוך והטיפול, העושים עבודת קודש יום-יומית במחויבות עצומה לילדים ולבוגרים ולתהליך החינוך, השיקום והשילוב שלהם.

במשחק ההצעדה מול באקן ברס הדנית, אותו מוביל יובל קורן מהפועל בנק יהב ירושלים, יתארחו בני נוער מצעד קדימה עם בני משפחותיהם וכן נציגי הנהלת העמותה אף ייקחו חלק בטקס הקהילה המסורתי של הקבוצה שייערך בסיום הרבע השלישי.

גיא סלומון , מנכ"ל צעד קדימה: ״אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה החברתי עם הפועל ירושלים בכדורסל. עבורנו לקחת חלק במשחק של הפועל ירושלים זוהי עוד דרך לשילוב חברתי ואמיתי של אנשים עם מוגבלויות. לראות את היכולות גם של ילד עם מוגבלות מורכבת, זו הדרך שלנו כבר 35 שנה. משחק ההצדעה יהווה יריית הפתיחה לקמפיין החשוב של 'צעד קדימה לעתיד' למען ילדי צעד קדימה ואני מזמין את כולם להצטרף אלינו ולקחת חלק בפעילויות הענפות של העמותה" .

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה