הספירה לאחור החלה: כ-10,000 רצים נרשמו עד כה למרתון Winner ירושלים



ראש העיר ירושלים משה ליאון: "ירושלים גאה לארח את הרצים הרבים שמתכוננים ומתכוונים לקחת חלק במרתון שנחשב לאחד היפים בעולם"

מרתון Winner ירושלים יתקיים השנה בתאריך ה- 29/10/21, לאחר שנדחה בשל מגפת הקורונה. כ- 10,000 רצים מכל רחבי הארץ כבר הבטיחו את מקומם ונרשמו עד כה למקצים השונים של המרתון. מדובר באירוע הספורט הגדול ביותר בישראל במסגרת הנחיות ומשרד הבריאות ועל פי תקנות התו הירוק החדש. הצפי הוא שעוד אלפים רבים יירשמו עד לסיום מועד ההרשמה בתאריך ה 23/10/21.

צילום: פלאש 90

אל הרצים יצטרפו השנה גם נציגים ואצנים מיחידות צה"ל, קבוצות ריצה מובילות ממרכזי הרפואה השונים בישראל: איכילוב, שערי צדק ושיבא נרשמו גם הם. יחד איתם ירוצו עמותת עדי לילדים וצעירים עם מוגבלויות, ועמותות נוספות כגון: שלווה, האגודה למלחמה בסרטן, יחד, המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין, קרן קובי מנדל, עמותת שק"ל, מרכז צומת ועוד.

מרתון Winner ירושלים הבינלאומי ה-10 שהיה אמור להתקיים בחודש מרץ 2020 ונדחה בשל התפשטות נגיף הקורונה, יתקיים כסדרו ב-29 באוקטובר ויציע שישה מקצי ריצה לכלל הגילאים ודרגות קושי שונות בניהם:  מרתון מלא (42.2 ק"מ); חצי מרתון (21.1 ק"מ); 10 ק"מ; 5 ק"מ; מירוץ משפחות (1.7 ק"מ) ומירוץקהילות (800 מטר). (להרשמה ולפרטים נוספים באתר המרתון: https://jerusalem-marathon.com )

צילום מרתון ירושלים – פלאש  90

לדברי משה ליאון, ראש העיר ירושלים: "לאחר הפסקה של מעל שנה אנחנו חוזרים עם מרתון ירושלים המסורתי . המרתון עם הנופים היפים בעולם. אני מזמין את כולם להגיע ולקחת חלק במגוון המקצים ולרוץ איתנו. מחכים לכם".

מרתון ירושלים יתנהל על פי הנחיות התו הירוק, דהיינו כל מי שבידו תו ירוק עדכני יוכל להשתתף במרתון ללא כל מגבלה או צורך בבדיקה נוספת. לטובת מי שאין ברשותו תו ירוק עדכני, מציינים מארגני המרתון, יוכל לבצע בדיקות מהירות במתחם הסינמה סיטי. כלל המקצים יוזנקו תוך שמירה על מגבלות ההתקהלות הרלוונטיות ומסיכות תחולקנה לכולם בסיום הריצה בגן סאקר.

פרופ' נעמה קונסטנטיני, מנהלת המרכז לרפואת ספורט בשערי צדק ורופאת המרתון משנתו הראשונה, קוראת לאנשים להצטרף לחגיגת הריצה. "אין כמו פעילות גופנית לבריאות הגוף והנפש, בעיקר לאחר התקופה המאתגרת של השנה וחצי האחרונות. ריצה באוויר הפתוח תוך שמירה על הנחיות המארגנים לגבי כללי הקורונה, ובעיקר בהתארגנות לפני הריצה ובסיומה, תבטיח אירוע מהנה ובטוח".

ראש העיר משה ליאון. צילום: קפוצינסקי

מרתון ירושלים כולל מסלול בנוף עוצר נשימה, המשלב אתגר לרצים ונופים מרהיבים המספרים את סיפורה של ירושלים לאורך היסטוריה של 3000 שנות קיומה של העיר: מוזיאון ישראל, בית המשפט העליון, משכן נשיאי ישראל, חומות העיר העתיקה והרובע הארמני, מגדל דוד, תיאטרון החאן, בריכת הסולטאן ועוד. מאז נוסד לפני עשר שנים, משך אליו המרתון למעלה מ - 200,000  משתתפים מישראל ומרחבי העולם.  

מרתון Winner ירושלים מנוהל על ידי עיריית ירושלים, בשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים ובתמיכה וסיוע של משרד ירושלים ומורשת, משרד התיירות ומשרד התרבות והספורט, ובחסות ראשית של הטוטו Winner.  חברת הספורט סקוני, שותפה באירוע ומספקת את חולצת המרוץ הרשמית. המרתון מופק על-ידי חברת טרגט מרקט.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה