הספירה לאחור החלה- אליפות אירופה U20 תיפתח בעוד חודש בירושלים!



התחרות תתפרש על פני ארבעה ימים בתאריכים 7-10 באוגוסט, כשלמעלה מאלף אתלטים מ-48 מדינות ברחבי היבשת ייקחו בה חלק

המדליות. צילום: דוברות עיריית ירושלים

בעוד חודש בדיוק זה קורה! אליפות אירופה באתלטיקה U20 תצא לדרך באצטדיון האתלטיקה הלאומי בגבעת רם שבירושלים.

התחרות תתפרש על פני ארבעה ימים בתאריכים 7-10 באוגוסט, כשלמעלה מאלף אתלטים מ-48 מדינות ברחבי היבשת ייקחו בה חלק.

לראשונה יוענקו בתחרות מדליות לא רק לספורטאים שיעלו על הפודיום, אלא גם למאמנים שלהם. המדליות של המאמנים עוצבו ברוח של ירושלים, כשעליהן מתנוססים ענפי זית והאבנים הירושלמיות המפורסמות, מסמליה של בירת ישראל. בנוסף, על מנת להדגיש את חשיבות המאמן מופיעים בה גם אלמנטים של אתלטיקה-מסלול ריצה ומשוכה, וכן אתלט ואתלטית כדי להדגיש את השיויון המגדרי שאליו שואפת ההתאחדות העולמית. גם במדליות של הספורטאים מודגשים כמובן סמליה של הבירה הישראלית-האבנים הירושלמיות, ענפי הזית והאריה.

מקצועית, עד היום שמונה אתלטים ואתלטיות קבעו את הקריטריון לתחרות, כשההערכה היא כי הנבחרת בסופו של דבר תכלול בין 15 ל-20 ספורטאים. הדד ליין לקביעת הקריטריון שהציב איגוד האתלטיקה הוא ה-24 ביולי.

מנכ"ל עיריית ירושלים, איציק לארי: "עוד תחרות ספורט בינלאומית מתארחת בירושלים - בירת הספורט של ישראל. העיר גאה ושמחה לארח את אליפות אירופה U20 היוקרתית, וזאת לאחר ההצלחה ושביעות רצון של ההתאחדות האירופית מאירוח אליפות האתלטיקה U18 בשנה שעברה. אנו מזמינים את כלל תושבי ירושלים ומבקריה לבוא וליהנות יחד איתנו בחגיגת ספורט ואתלטיקה בין-לאומית, במתקנים החדשניים והמתקדמים בישראל. ברוכים השבים לירושלים!"

מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים, מאיר ברדוגו: "אנחנו שמחים לשוב ולהעניק חסות לאירוע היוקרתי שמגיע אלינו לישראל – אליפות אירופה U20. במיוחד כשאנחנו בפתחה של שנה אולימפית, אנו מאמינים שהבאת התחרות לישראל תעניק השראה לכולנו ותצעיד את הספורט הישראלי קדימה עם רגעים שלא יישכחו. אני קורא לקהל הרחב להגיע לירושלים ולהנות מהחוויה הספורטיבית״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה