הנבחרת החברתית הגדולה ביותר: נבחרת שלוה במרתון ירושלים תמנה מעל ל-1,000 משתתפים בכל המקצים



משתתפים מארה"ב, קנדה, אנגליה ומדינות נוספות וכן חיילי צה"ל, מתנדבי מד"א, בני נוער, ילדי שלוה ומשפחותיהם, מתנדבי העמותה, עובדיה ובנות שירות לאומי ירכיבו את נבחרת שלוה למרתון ירושלים, הנבחרת החברתית הגדולה ביותר במירוץ

מרתון ירושלים הבינלאומי שיחול השנה ב-17.3 הינו מירוץ חברתי מעבר להיותו תחרות ריצה שמגיעים אליה רצים מכל העולם להתחרות. הוא הפך כזה, כאשר החל בו מקצה הקהילות המאפשר לכל האוכלוסיות, כולל כאלו עם מוגבלויות, להשתתף בחגיגה הספורטיבית. את מקצה הקהילות יזמו יחד עיריית ירושלים וארגון שלוה.

צילום: שלוה

השנה, ישתתפו במרתון במסגרת נבחרת שלוה מעל ל-1,000 רצים בכל המקצים, בתוכם חיילי צה"ל, מתנדבי מד"א, בני נוער, ילדי שלוה ומשפחותיהם, מתנדבי העמותה, עובדיה ובנות שירות לאומי. את הרצים יוביל פצוע צה"ל ממבצע צוק-איתן יהודה הישראלי אשר זו השנה השישית בה ירוץ עם ילדי שלוה.

נבחרת שלוה למרתון ירושלים הינה הנבחרת הוותיקה ביותר והגדולה ביותר שמשתתפת במירוץ (בכל המקצים) ומאות מהמשתתפים מגיעים במיוחד מארה"ב, קנדה, אנגליה ומדינות נוספות ע"מ לקחת חלק ולגייס כספים לצורך הרחבת הפעילות, התמיכה במשפחות והטיפול בילדי שלוה.

צילום: שלוה

עו"ד יוחנן סמואלס מנכ"ל שלוה, אמר כי "מרתון ירושלים הוא לא סתם עוד מירוץ, אם כי חגיגה ספורטיבית של שילוב וקבלת האחר תוך מתן הזדמנות לכל אדם, עם או בלי מוגבלות, להשתתף ולהיות חלק.
כל שנה אנו מגיעים מאות ילדים, מתנדבים, עובדים ומלווים, ועם זאת כל שנה אנו מתרגשים מחדש. ההשתתפות במרתון היא חיבוק לילדים ולמשפחות ונותנת זריקת אנרגיה לצוות וזוהי זכות עבורנו להוביל את מקצה הקהילות גם השנה, ועל כך תודתנו לעיריית ירושלים ולעומד בראשה".

צילום: שלוה

ארגון שלוה פועל כבר 32 שנים לטיפול ושילוב ילדים ואנשים עם מוגבלויות, ונותן מענה לכ-2,000 ילדים מידי שבוע. הארגון מקדם שילוב חברתי ותומך בבני המשפחות של הילדים, אשר נהנים משלל פעילויות טיפוליות, שיקומיות וחינוכיות ללא כל תשלום.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה