הבית"רים מצדיעים למשה חוגג ובית"ר ירושלים



ההנהגה העולמית של תנועת בית"ר העניקה השנה את 'מגן ההדר הבית"רי' לשנת 2019 לבעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, ולמועדון הכדורגל הירושלמי

פלאש 90

ההנהגה העולמית של תנועת בית"ר החליטה להעניק השנה את 'מגן ההדר הבית"רי' לשנת 2019 למר משה חוגג, בעלי בית"ר ׳מילניום׳ ירושלים ולמועדון הכדורגל בית״ר ׳מילניום׳ ירושלים.

תנועת בית"ר נימקה את החלטתה לאור העובדה כי מר משה חוגג פועל בשנה האחרונה ביתר שאת להשבת ערכי ז'בוטינסקי לבית"ר ירושלים בדרך ההדר של ׳ואהבת לרעך כמוך׳, תוך מאבק עיקש בתופעות שליליות ומחזיר את המורשת החינוכית וההיסטורית למועדון.

בעלי בית"ר מילניום ירושלים-משה חוגג אמר: "זאת גאווה גדולה לקבל פרס כזה. ההיסטוריה של בית"ר לא היתה שלמה ללא ההדר וללא תורת ז'בוטינסקי. אני מודה לתנועת בית"ר על הכבוד בשמי ובשם הקבוצה. נמשיך לצעוד בדרך בה אנחנו מאמינים ושמחים לקבל את הכבוד"

מנכ"ל ההנהגה העולמית של בית"ר נריה מאיר: "בדרכו הייחודית, מוכיח משה חוגג כי ניתן לשלב דרך ארץ, יושר וערכים בית״ריים אסליים עם כדורגל בסטנדרטים בינלאומיים. בית"ר ירושלים היא לא רק קבוצת כדורגל אלא גם סמל של מורשת וערכי ז'בוטינסקי כיום. הענקת מגן 'ההדר הבית"רי' תחזק את הבשורה החינוכית ותעמיק את שיתופי הפעולה שלנו עם מחלקות הילדים והנוער".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה