גביע ירושלים ה-2 לקבוצות נוער מליגת העל בכדורגל יוצא לדרך!



גביע ירושלים הוא טורניר הכנה אחרון לקראת פתיחת עונת המשחקים 2019-2020. בטורניר ישתתפו : מכבי ת"א, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ,הפועל ת"א (מחזיקת גביע המדינה) ובני סכנין.
יום חמישי, ה-14.08.19 מרכז הספורט ע"ש קראפט ירושלים

עיריית ירושלים בשיתוף אגף הנוער בהתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים מקיימים בפעם השנייה את טורניר גביע ירושלים. טורניר גביע ירושלים בכדורגל, ייערך ביום רביעי ה-14/8 במרכז הספורט על שם "קראפט" בעמק הארזים  ירושלים.

בטורניר, ישתתפו 6 קבוצות מליגת העל לנוער : מכבי ת"א, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, הפועל באר שבע (אלופת הטורניר בשנה שעברה) ,הפועל ת"א ובני סכנין.

גביע ירושלים, יתפרס על פני יום אחד ויהווה טורניר ההכנה האחרון לקראת פתיחת עונת המשחקים 2019/20 לנוער שתיפתח ב-24/8/2019.

בטורניר ישתתפו שחקני העתיד של ישראל שרובם משתייכים לסגל נבחרות ישראל בגילאי הנערים והנוער.

האירוע יחל בשעה 16:00 עם משחקי ליגה שם יפגשו הקבוצות את כל אחת מהמתמודדות, כאשר המשחקים יחלוקו לשתי מחציות בנות 20 דקות כל אחת. לאחר סיום שלב המוקדם, יחלו בשעה 19:00 משחקי הדירוג ותיקבענה שתי הקבוצות שישחקו במשחק גמר גביע ירושלים שיחל בשעה 20:00.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "העיר ירושלים, שהפכה בשנים האחרונות גם לבירת הספורט של ישראל, שמחה להוביל את התחום ולארח אירועי ספורט הן בזירה הבינלאומית והן בזירה הלאומית. אני מאחל בהצלחה לקבוצות והנאה לצופים."

מעיריית ירושלים נמסר: מרכז הספורט ע"ש קראפט, בו יתקיים גביע ירושלים לנוער הוא ממתקני הספורט החדישים והמתקדמים בארץ ומהווה נדבך מרכזי נוסף בהשקעה הרבה של עיריית ירושלים בפיתוח מתקני ספורט ברחבי העיר. צפוי לנו טורניר חוויתי , מותח ומעניין שיהיה גם ההכנה האחרונה לקבוצות לקראת פתיחת הליגה.  

אנו מזמינים את כל חובבי הכדורגל, להגיע  וליהנות מטורניר מותח וברמה גבוהה.

הכניסה חופשית!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה