בית"ר ירושלים: משה חוגג נפגש עם השר גלעד ארדן



הבעלים של בית"ר ירושלים, מוני ברוש ואלי אוחנה נפגשו עם השר לביטחון פנים וגורמי אכיפה במשטרה, ודנו במאבק בגילויי הגזענות והאלימות במגרשים

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן נפגש היום (שלישי) עם בעלי בית״ר ירושלים, משה חוגג, מנכ״ל הקבוצה מוני ברוש ויו"ר המועדון אלי אוחנה. בפגישה השתתפו מנכ"ל המשרד לבטחון הפנים צ'יקו אדרי ראש חטיבת האבטחה במשטרת ישראל תנ"צ מוריס חן, נציגי היחידה למניעת אלימות בספורט וגורמי האכיפה במשטרת ישראל.

הפגישה של הנהלת בית"ר עם נציגי המשרד לביטחון פנים והמשטרה

השר ארדן שוחח עם הנהלת המועדון על פעילות הקבוצה למיגור האלימות והגזענות ועל המשך המאבק המשותף בהן במטרה לאפשר לכל אוהדי הקבוצה מרחבי המדינה ליהנות מצפיה ועידוד במשחקי הקבוצה באופן בטוח ונקי מגילויי גזענות ושנאה.

בפגישה הועלו פתרונות אפקטיביים שייבחנו בתקופה הקרובה וביניהם יכולת הקבוצה להרחיק אוהדים לפרק זמן ממושך ממשחקי בית וחוץ ובחינת מתן סמכות למשטרה להטיל קנס כספי בהליך של "הסדר מותנה" בגין קריאות גזעניות.

חוגג וארדן. צילום: באדיבות המשרד לביטחון הפנים

השר בירך את חוגג על פעילותו ואמר: "כאוהד בית"ר מילדות, אני מברך את המועדון ואותך על הפעילות לשיפור חווית הספורט ולמיגור גילויי גזענות מהמגרשים. משטרת ישראל השקיעה המון בשנים האחרונות כדי להיאבק באלימות בספורט ואני מצפה ממנה ומפרקליטות המדינה להפעיל את כל הכלים והסמכויות כדי להיאבק באותם אלו שפוגעים בציבור כולו וגם מכתימים את שמה של ישראל ברחבי העולם בשל האלימות והקריאות הגזעניות שמשחקות לידיים של אויבנו ומחרימנו".

משה חוגג: "אנחנו שמחים מאוד מהדרך בה השר פועל, משתף איתנו פעולה ורואה איתנו עין בעין את המטרה אליה אנחנו חותרים. נמשיך לדבוק ב'ואהבת לרעך כמוך' ככלל יסוד עבורינו, כשמערכת האכיפה לצידנו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה