בית"ר ירושלים הפסידה לרעננה



הקבוצה מהבירה התארחה אצל רעננה במטרה להשיג ניצחון ראשון העונה בליגה. טעות קשה של ורדאסקה עלתה ביוקר לבית"ר שיוצאת לפגרת הנבחרות עם נקודה אחת בלבד מתחילת העונה

זה היה מוקש. בית"ר ירושלים לא חשבה שהערב (א') היא תשיג תוצאה כזאת באצטדיון המושבה בפתח תקווה מול הפועל רעננה. אומנם רעננה אחראית על ה-4:3 המטורף מול מכבי חיפה במחזור הקודם, אך רוני לוי וקבוצתו פיללו וקיוו לצאת עם ניצחון ראשון העונה בסוף הערב הזה.

אך התסריט היה שונה מתקוותיו של לוי, חוגג, אחונה ובניון. הפועל רעננה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-26' אחרי שורדאסקה טעה ויוג'ין אנסה ניצל את הטעות. 1:0 לרעננה. בית"ר ירושלים עלתה למחצית השנייה חדה יותר ובדקה ה-59' הצליחה להשוות כאשר שלומי אזולאי מצא את גדי קינדה שכבש. 1:1 בית"ר ירושלים בתמונה.

בדקה ה-66' אור דסה מצא את עמית כהן שכבש שער נהדר שהעלה את הקבוצה של קורצקי ליתרון שני במשחק. התסכול ניכר על שחקני בית"ר ירושלים כשאנטואן קונטה קיבל כרטיס אדום ישיר בתוספת הזמן של המשחק. 

בית"ר ירושלים ללא ניצחון העונה והיא יוצאת לפגרת הנבחרות כשבאמתחתה רק נקודה אחת מול הפמגש הקודם מול הפועל באר שבע. במחזור הבא, ב14.9 תארח בית"ר את הפועל חיפה בטדי ותקווה להשיג ניצחון ראשון בליגת העל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה