בית"ר חילצה תיקו באשדוד



ליוואי גרסייה קבע 2:2 בדקה ה-89', אחרי שאשדוד הובילה פעמיים באצטדיון הי"א. במחזור הבא בית"ר יוצאת למשחק חוץ חשוב נגד הפועל באר שבע

פלאש 90

בית"ר ירושלים הגיע לאשדוד הערב (א') במטרה לחזור עם שלוש נקודות לבירה. אולם, אחרי שהצליחה לעצור את מכבי חיפה, אשדוד הצליחה גם לבלום את ניצחונות החוץ של בית"ר ירושלים והמשחק נגמר בתיקו 2:2 אחרי שליוואי גרסייה כבש את השיוויון בדקה ה-89'.

המשחק נפתח בשער של דין דוד כבר בדקה הראשונה למשחק, אחרי טעות קשה של ורדאסקה, שגיב יחזקאל ניסה לבעוט לשער, אך הכדור פגע בשחקן בית"ר והוסט אל עבר דין דוד שכבש מקרוב את הראשון של אשדוד. במחצית השניה בית"ר ירושלים קיבלה הזדמנות להשיג שוויון כשנשרק לטובתה פנדל. אנז'י-פרדי פלומיין ניגש לבעוט אך בעט אל מרכז השער ומשפתי מנע את השוויון.

בדקה ה-42' של המשחק, דן איינבינדר חילץ כדור במרכז המגרש ומסר כדור נהדר לפלומיין שהפעם דייק וכבש. 1:1. 

במחצית השניה המשחק לא עלה רמה, גם בגלל כר הדשא של אצטדיון הי"א באשדוד ובנוסף בגלל הגשם שירד. בדקה ה-60' שגיב יחזקאל שוב העלה את הדרומיים ליתרון כשכבש אחרי בישול של לאונרד אווסו. אשדוד כבר חשבה שתצא מהמפגש החשוב הזה מול בית"ר עם שלוש נקודות, אך ליוואי גרסייה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-89' כששלח כדור אדיר לחיבורים של משפתי, 2:2 בסיום.

במחזור הבא תצא בית"ר ירושלים למשחק חוץ חשוב מאוד בטוטו-טרנר מול מי ששווה לה (מחזור חסר) בנקודות, הפועל באר שבע ותוכל אולי להגיע אל המקום השלישי בטבלה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה