בית"ר הפסידה להפועל חיפה 3:1



הקבוצה של יוסי מזרחי המשיכה להיראות רע והפסידה להפועל חיפה. מדובר גם במשחק הראשון בו שפטה ספיר ברמן לאחר ההחלטה לבצע הליך לשינוי מין

צילום: פלאש 90
זאת עונה שבית"ר ירושלים תעדיף לשכוח. גם הערב (ב') זה נגמר בהפסד של הירושלמים. הפעם לחבורה האדומה של אלישע לוי.  בזכות הניצחון חלפה על פניה של בית”ר ירושלים בדרך למקום השלישי בטבלת הפלייאוף התחתון עם 39 נקודות לעומת 37 של הצהובים-שחורים. בית"ר משלימה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון אחרי ה-1:0 למכבי נתניה, ה-2:2 מול בני יהודה וה-0:0 מול הפועל תל אביב במחזור הקודם. בעקבות ההפסד, בית”ר ירדה למקום הרביעי בפלייאוף התחתון וה-10 בסך הכל בטבלת הליגה.
בדקה ה-11 עידן ורד ניצל טעות קשה של יסמין בוריץ’ והכניס כדור עומק לירדן שועה, שהמשיך במסירת רוחב למתאוסיניו, שמול שער ריק לא התבלבל וגלגל לרשת. עם זאת, בדקה ה-31 לירן סרדל ניצל טעות של אור זהבי ומצא במסירת עומק את אלון תורג’מן, שממרחק 15 מטרים בעט לקורה השמאלית של נתנאל דלויה ופנימה. בדקה ה-59 המהפך הושלם, כאשר וויליאם אגאדה הגיע ראשון לקרן שהרים חנן ממן, נגח לעומק ומצא את ניסו קפילוטו, שמקרוב המשיך בנגיחה והכניע את דלויה בשנית, בעוד לירן סרדל סגר עניין בשער נפלא מחוץ לרחבה בדקה ה-77.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה