אחרי ההדחה מאירופה: רוני לוי פוטר



ההדחה הכואבת מאירופה היא החותמת הסופית שגרמה למשה חוגג לקבל את ההחלטה. רוני לוי פוטר מבית"ר ירושלים עוד לפני פתיחת ליגת העל. המועמדים: מרקו בלבול, שי ברדה וניסו אביטן

רוני לוי  |  צילום: יונתן זינדל/פלאש 90
זה היה באוויר. אחרי ההפסד הצורם לטיוטה דורס 2:0 במוקדמות הליגה האירופית וההדחה מאירופה, רוני לוי פוטר מאימון בית"ר ירושלים.

בעוד בבירה עדיין מתקשים להאמין שהחלום האירופי נגמר כל כך מהר, משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים כבר קיבל את ההחלטה וזעזע את המערכת. אחרי שנה על הקווים, ועוד לפני שהעונה נפתחה, רוני לוי פוטר מאימון הקבוצה. שמות רבים עלו כמועמדים להחליפו ביניהם: מרקו בלבול, סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יחד, שי ברדה לבדו, ניסו אביטן וגם אלי כהן (השריף).

זו הקדנציה השלישית של לוי בבית"ר ירושלים וזו הפעם השניה שהוא מפוטר עוד לפני סיום העונה. למרות שבית"ר סיימה בעונה החולפת במקום השלישי והמכובד, הקבוצה עצמה לא נראתה טוב ואוהדים רבים דרשו את פיטוריו. חוגג, למעשה, היה אמור לקבל החלטה על עתידו של המאמן רק בפתיחת השבוע - אחרי תוצאות משחק הליגה הראשון מול הפועל חיפה ביום ראשון – אבל ככל הנראה שבעלי בית"ר ירושלים איבד את סבלנותו והחליט עוד לפני פתיחת ליגת העל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה