אוהדי כדורגל השליכו כיסא וחפצים ופצעו שוטרים שנזקקו לטיפול רפואי.



בתום משחק הכדורגל אמש בטדי - תשעה חשודים בהפרת סדר נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה. 2 שוטרים נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי

צילום: דוברות המשטרה

כוחות משטרה ומג"ב של מחוז ירושלים פעלו אמש (מוצ״ש ) לאבטחה ושמירת הסדר באיצטדיון טדי בירושלים לפני, במהלך ולאחר משחק הכדורגל שנערך במקום.

לקראת סיום המשחק, הבחינו כוחות המשטרה כי ביציע אוהדי הקבוצה האורחת מונף פעם אחר פעם שלט בגנות שוטרים המשווה אותם לחזירים. לאחר שזה הונף שוב ושוב, פעלו שוטרים להסרת השלט ובתוך כך, הותקפו ביציע האוהדים על ידי קומץ אלים תוך יריקות והשלכת כיסאות וחפצים לעברם של השוטרים.

התקיפה האלימה של השוטרים גרמה לפציעתם של שני שוטרים, אחד מהם נפגע בראשו.

בעקבות אלימות חמורה זו והפרת הסדר, נעצרו 7 והועברו לחקירה במשטרה. פרט אליהם, עצרה המשטרה 2 אוהדים נוספים שהפרו סדר ותקפו שוטרים בתחומי האצטדיון.

גם בשעה זאת, נמשכת פעילות המשטרה לאבטחת פיזור כלל אוהדי הקבוצות ובמטרה למנוע הפרות סדר ומקרי אלימות נוספים מחוץ לאצטדיון.

״משטרת ישראל שאיבדה מטובי בניה בהגנה על בטחון המדינה לפני 4 חודשים רואה בחומרה רבה את ביזוי השוטרים ואת הפגיעה הפיזית בהם באלימות חמורה שהובילה לפציעתם של שוטרים. כל מי שיפגע פיזית בשוטרים יטופל במלוא החומרה ואנו נפעל למצות את הדין עם המעורבים", נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה