רוצים ליהנות מחלומות נעימים? הכירו שיטה נפלאה לעיצוב חדר השינה!



שנת 2018 כבר חלפה ואנו שמים את פעמינו אל שנה חדשה מלאה בחידושים, עיצובים, ושיטות לעיצוב הבית. בשנה הקרובה הקירות שלנו יקבלו מראה דקורטיבי ומיוחד, תוך שקירות יהוו חלק בלתי נפרד מהעיצוב, בזמן שחדר השינה שלנו יעוצב בקפידה, בצורה נעימה והרמונית.

 

אם לפני שאתם עוצמים עניים אתם מביטים על קירות ריקים ומשמימים, חשוב שתדעו כי באמצעות עיצוב הקיר בצורה מעניינת ומקורית, תוכלו ללכת לישון מרוצים ולהתעורר בכל בוקר בחדר שינה מעניין ומעוצב.

חדר השינה, הינו מקום בו אנו לא רק ישנים, אלא מבלים עם בני הזוג, נחים, קוראים ספר טוב ואפילו מבלים עם הילדים! לכן חשוב שמקום זה יהיה נעים ונוח.

בעוד שישנם שיטות שונות ואלמנטים שונים לעיצוב חדר השינה,  עיצוב באמצעות לוחות צמנט הפך לחלק בלתי נפרד מעיצוב מקורי ומושלם!

אחת משיטות העיצוב הפופולאריות שהפכו לחלק בלתי נפרד מאיכות החיים, הינה עיצוב חללים באמצעות חיפוי קירות דקורטיבי. חיפוי קירות העשוי מלוחות צמנט דקים בעובי של בין 6 עד 8 סנטימטרים, הפך לשם דבר בעולם העיצוב תוך שהוא מאפשר תחושה דקורטיבית ועוטפת בחדר השינה.

חיפוי קיר ניתן למצוא בעיקר בבתי מלון יוקרתיים בהם לוחות הצמנט הדק מעוצבות בצורות וטקסטורות שונות להענקת מראה נעים ויוקרתי, בזמן שבשנת 2019 יותר אנשים יוכלו לבחור חיפוי קיר לעיצוב חדר השינה.

לוחות הצמנט המרהיבים אשר מעורבבים בעת הייצור בשלל גוונים עדינים, יקנו לחדר השינה שלכם מראה נעים, מושקע וכזה שכיף להתעורר איליו.

כיצד מתאימים חיפוי קירות לחדר השינה?

לפני שנדבר על דרך ההתאמה, חשוב להכיר קצת את עולם הדקורציה וזאת באמצעות מבט על חיפויים שונים ולוחות צמנט, בעוד שבאתרי אינטרנט של חברות מקצועיות העוסקות בתחום, אפשר להתרשם משלל עיצובים, טקסטורות ושיטות לעיצוב חדר השינה.

מי שירצה להציב לוחות צמנט דקורטיביים בחדר השינה, חשוב שיעבור בקפידה על שלל דגמים ועיצובים, תוך שלאחר הבחירה, יתייעץ עם אנשי המקצוע לגבי התאמה והתקנה מושלמת של החיפוי על גבי הקיר וזאת בהתאם לגודל החדר, לעיצוב הכללי של הבית וכמובן לתקציב הנתון.

לסיכום, חיפוי קירות היא דרך נפלאה ובטוחה לעצב את חדר השינה, תוך שהחלל נראה יוקרתי, מושך ומשוקע ממש כמו בחדרים שרואים בסרטים או בתכניות עיצוב! לכן רבים בוחרים בשיטה זאת לעיצוב, חידוש והקניית שינוי מבורך בחלל הבית.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה