תכנון אירוע בר מצווה בקיץ - המדריך השלם



הקיץ הוא זמן מצוין לערוך אירועים, ובפרט כשמדובר בבני נוער שנמצאים באותה עת בחופש הגדול. יש את כל התנאים להצלחה והפוטנציאל לאירוע מהנה הוא גדול, וכל מה שנותר לכם לעשות זה לבצע כמה בחירות טובות בכל הקשור למיקום, לנוחות, לאטרקציות ולאוכל הזמין באירוע. שתהיה קריאה נעימה ומועילה ואירוע מוצלח!

 

המיקום המתאים

הקיץ פותח בפנינו אפשרויות רבות מבחינת נושא המיקום. בעוד בחורף עדיף לערוך את האירועים במקום מקורה, בקיץ אפשר לערוך אירועים הן בחוץ והן בפנים. ההמלצה היא להתחשב בחודש הקלנדרי ובשעות ביום בהן ייערך האירוע. במידה והאירוע נערך בשעות הבוקר או לחילופין אחה"צ או בשעות הערב, זה בהחלט רעיון טוב לערוך את האירוע במיקום חיצוני בשטח או בטבע. לעומת זאת, במידה והאירוע נערך בשעות הצהריים של חודשים יולי-אוגוסט, כדאי לתת עדיפות למיקום סגור וממוזג.

 

פינות ישיבה

במידה והאירוע נערך בחוץ, כדאי לשכור אמצעי ישיבה מגוונים, קלילים ואלטרנטיביים באופיים. מעבר לשולחנות ולכיסאות קלאסיים, כדאי לארגן פינות זולה מפנקות ולפזר כריות, פופים, מחצלות ושרפרפים, שמתאימים במיוחד לקהל פעלתן וצעיר, בעל קוצים במקום שבו נהוג לשבת.

 

אטרקציות משגעות

האטרקציות הן האלמנט החשוב ביותר בכל אירוע בר מצווה. נערים צעירים מחפשים ורוצים בידור איכותי ומגוון. הנה כמה אפשרויות טובות מאוד:

  • שולחנות משחק – מי לא אוהב לשחק בשולחן כדורגל, בשולחן הוקי אוויר או בשולחן פינג פונג? אופציות קלאסיות שעדיין זוכות לפופולאריות רבה ובצדק.
  • מתקנים מתנפחים – אופציה אטרקטיבית וקלאסית נוספת בגזרת האטרקציות. מתנפחים להשכרה יוסיפו דינאמיות רבה לבר מצווה ויתעלו את האנרגיות של המוזמנים לכדי הנאה כבירה, ויש גם מתנפחי מים שמתאימים במיוחד לקיץ.
  • סימולאטורים ועמדות מולטימדיה – ב-2019 אי אפשר לוותר על אטרקציות דיגיטליות. כדאי לגוון ולהוסיף לבר מצווה את הטאץ' הדיגיטלי ולשכור עמדות משחק הכוללות קונסולות, מסכים ומגוון משחקים תחרותיים.
  • מציאות מדומה – האופציה הדיגיטלית האולטימטיבית. חווית משחק סוחפת שמשלבת תנועה ומשקפי מציאות מדומה, כך שהאורחים שלכם יוכלו להרגיש שהם ממש בתוך המשחק.
  • תא צילום שקוף ו/או מראת סלפי – כל אירוע צריך דרך טובה לתעד אותו למזכרת. אפשרויות טובות ואינטראקטיביות ללא תלות בצלם חיצוני הן להעמיד תא צילום שקוף או מראת סלפי דיגיטלית במיקום בולט באירוע. האורחים ידאגו לצלם את עצמם ויזכו לצילומים מעולים שלהם ביחד, ואין ספק שמדובר באטרקציה לכל דבר.

דוכני מזון

וודאי שאי אפשר לשכוח מהאוכל שיהיה באירוע. ניתן לומר בפה מלא שגם הוא מהווה מעין אטרקציה לאורחים. לאירוע בר מצווה מתאימים דוכני מזון מסוגים שונים שמאפשרים לאורחים לנסות כל מיני מטעמים טעימים בעודם נחים בין המשחק באטרקציות השונות. בכל דוכן הם ייפגשו מאכל אחר, כמו למשל דוכן נקניקיות, דוכן המבורגר, דוכן פיצה מהטאבון, דוכן צ'יפס או ברים מתוקים כגון דוכן וופל בלגי, דוכן יוגורט, דוכן פנקייק – ועוד. נסיים ונאמר ששווה מאוד להשקיע באוכל – אין אירוע מוצלח בלי אוכל מושקע וטעים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה