ויזה לויאטנם – איך עושים את זה?



ויאטנם כבר מזמן הפכה מוקד משיכה לתיירים מכל רחבי העולם. אז איך תשיגו גם אתם ויזה לויאטנם?

 

למה ויאטנם?

כאמור, ויאטנם מושכת אליה תיירים רבים מכל העולם ואפילו יש המגיעים אליה שוב ושוב במהלך חייהם. יש דברים רבים בויאטנם, המושכים אליה את אותם תיירים והעיקריים שבהם הם האוכל והתרבות המיוחדים של מדינה זו. אטרקציה לא פחות חשובה בויאטנם היא מסלולי הטיולים המגוונים שיש בה והנופים המרהיבים, הנשקפים מהם לאורך המסלול.

ויזה באופן כללי

לפני שנעסוק בויזה למדינה מסוימת, חשוב להבין מהי הויזה באופן כללי. אם כן, ויזה היא אשרת כניסה למדינה, אותה נדרש לקבל מי שמעוניין להיכנס למדינות רבות. הויזה המוכרת ביותר היא הויזה לארה"ב והיא ידועה בעיקר לשמצה, בשל הקושי הרב לקבל אותה. היות שכך חשוב לציין, שרוב המדינות אינן מקשות כל כך על המבקשים להיכנס אליהן והדבר נכון גם לגבי ויאטנם.

ויזה לויאטנם

ויזה לויאטנם היא אשרת הכניסה למדינה זו וכאמור, תהליך קבלתה אינו קשה כמו התהליך הדרוש לשם כניסה לארה"ב. יחד עם זאת, ללא ויזה מתאימה לא ניתן להיכנס לויאטנם. בשביל לקבל את הויזה תצטרכו למלא את הטפסים הנחוצים ולהביא את המסמכים הדרושים ולשלם את האגרה. את התהליך הזה תוכלו לבצע באחת משתי דרכים אפשריות, עליהן נרחיב מיד.

הדרך הישנה והדרך הקלה

כאמור, ישנן שתי דרכים להגיש בקשה לקבלת ויזה לויאטנם. הראשונה היא הדרך הישנה והמוכרת ביותר והיא מתבצעת על ידי הדעה אל שגרירות ויאטנם בישראל לשם הגשת הבקשה. הדרך השנייה והפשוטה יותר היא באמצעות הגשת בקשה אלקטרונית. היות שמדובר על דרך חדשה יחסית, ניתן עליה הסברים מפורטים יותר.

ויזה בקליק

בשנים האחרונות ישנה מגמה להפוך את הכל לאלקטרוני והדבר נכון גם לגבי הגשת בקשות לויזה למדינות שונות וויאטנם היא אחת מהן. התהליך כולל מילוי טופס מקוון ושליחתו באופן מקוון, תשלום האגרה באמצעות פייפאל, כרטיס אשראי או העברה בנקאית, קבלת האישור על קבלת הויזה באמצעות המייל והצגתו בתוספת 2 תמונות פספורט בשדה התעופה הויאטנמי. חשוב לציין, שהויזה המקוונת רלוונטית אך ורק עבור כניסה אווירית. במידה ואתם מתכננים כניסה יבשתית אליה, שירות זה אינו רלוונטי עבורכם.

חשוב לשים לב

ישנם אתרים שונים, המציעים את האפשרות להוציא ויזה לויאטנם באופן מקוון וכל אחד מהם מציע תנאים אחרים. לדוגמה, יש אתרים המבקשים מחיר שונה עבור השירות או כאלו, המציעים הסברים מפורטים על אופן ביצוע התהליך כדי להקל על הגולשים את ביצוע התהליך בכל שעה ובכל יום וללא תלות בשעות הפעילות של מפעילי האתר. הבדל אפשרי נוסף בין האתרים השונים הוא משך זמן ההמתנה לקבלת האישור, כאשר לעתים ההבדלים יכולים להיות משמעותיים למדי ולכן מומלץ לבחון זאת מראש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה