לימודים עם התחייבות לעבודה



עומדים בפני בחירת מסלול לימודים לרכישת מקצוע? מתעניינים בהכשרה והסמכה מקצועית באחד ממגוון מקצועות ההייטק? אם היינו אומרים לכם שקיימים מרכזי הכשרה והשמה ללימודי הייטק, המבטיחות לבוגריהן שיוכלו להשתלב בקלות ובמהירות בשוק העבודה, ואף מוכנות להתחייב על כך, מה הייתם חושבים? מסתבר שבמוסדות הכשרה מובילים למקצועות ההייטק אכן מאפשרים לכם ללמוד מקצועות נחשקים ונדרשים במסלול לימודים קצר ונוח, תוך התחייבות לעבודה עם סיום הקורס.

כולם מרוויחים

לימודים עם התחייבות לעבודה – נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? אז זהו, שלא בהכרח. מרכזי הכשרה והשמה מקצועיים, כמו האקריו, עשו את החשבון והבינו שבסופו של דבר בוגרי לימודי מקצוע נדרש שעומדים בכל דרישות התפקיד ייחטפו על ידי מעסיקים. לכן אלו שישכילו להוציא מבין שורותיהן סטודנטים שיהפכו לאנשי מקצוע מעולים, יזכו למוניטין הן בקרב הסטודנטים והן בקרב המעסיקים. מרכז ההכשרה וההשמה האקריו מבטיח לבוגריו עזרה, הכנה והכוונה בהשמה לעבודה החל בייעוץ לבחירת המסלול המתאים בתחילת הלימודים, עבור דרך חתימה על חוזה השמה המבטיח לבוגר את כל הכלים והעזרה בהשמה לתפקיד בשכר מקובל וכלה בשיתופי פעולה עם חברות מובילות בשוק. כל אלו מבטיחים לבוגרים סיכויים גבוהים ביותר לכניסה מהירה לשוק העבודה.

 

מה כוללת ההתחייבות

משמעות המונח "לימודים עם התחייבות לעבודה" היא שעוד בטרם תחילת הלימודים, עם השלמת שלב המיונים וההרשמה, האקריו חותמת עם התלמיד על חוזה השמה, המבטיח למי שמשלים את דרישות הקורס את כל הכלים והתמיכה הנדרשים להשתלבות מהירה בשוק העבודה. מרכז האקריו יספק הכנה מקיפה לראיונות העבודה המתבטאת בשכתוב מקצועי של קו"ח, הכנה לראיון הטלפוני והפרונטאלי וסיוע בכל שלב עד למציאת העבודה. במידה ויעמוד בדרישות וישתף פעולה במהלך שלב חיפוש העבודה ועדיין לא תמצא המשרה המתאימה לו, יקבל החזר כספי חלקי כמפורט בחוזה ההתחייבות.  במהלך הקורס עצמו מושם דגש על התנסות מעשית, שייחשב כניסיון עבודה בתחום וחומר הקורסים מעודכן כל העת, כך שיהיה מותאם לדרישות השוק.

 

 

 

מסלול בטוח

לימודי מחשב במוסד המבטיח לך עזרה בהשמה ודאגה לכך שתמצא עבודה מאפשרים לסטודנט ללמוד בראש שקט וללא דאגות. סטודנטים משקיעים כסף ומרץ רבים בהשכלתם והתסכול הגדול אותו חש בוגר קורס כאשר בתום מסלול לימודיו אינו מצליח למצוא עבודה בתחום בו השקיע כל כך הרבה הוא כבד מנשוא. מרכזי הכשרה מובילים, המתאימים את חומר הלימוד לדרישות השוק ומעניקות לבוגריהן ידע מקצועי רב ערך יודעות שבוגרי המסלולים השונים שיוצאים מהן יהיו עובדים בעלי ערך שיתרמו רבות לארגונים בהם יעבדו ולכן הן יכולות להרשות לעצמן להתחייב למציאת עבודה. עבור הסטודנט, לימודים במסלול בו העבודה מובטחת לך כאשר תסיים את הקורס בהצלחה הם מתנה יקרה. עבור המעסיקים מדובר בעסקה מצוינת שכן הם מקבלים לחיק ארגונם עובדים מוכשרים ומסורים ועבור מרכז ההכשרה וההשמה כל הצלחה של בוגר היא נקודת זכות.

 

יעוץ, הכוונה והתאמה אישית

ההבטחה למציאת עבודה בתום הלימודים מגיעה בד בבד עם מערך מיומן של הכוונה, מיון וייעוץ, שמטרתו לנתב כל סטודנט אל מסלול הלימודים ההולם אותו ביותר. ככל שההתאמה בין המסלול לנטיות התלמיד גבוהה יותר, כך עולים הסיכויים שהבוגר, כאשר ימצא עבודה, ימלא את תפקידו בדרך הטובה ביותר. משום כך ברור להאקריו שכל מעסיק שישכיל להכניס לשורת ארגונו בוגרים משורותיה ייהנה מעובדים מצוינים וכי כל בוגר שיצא לשוק העבודה ייהנה מעבודתו ויוכל להמשיך להתפתח בתחום ולמצוא עניין והנאה בעבודתו למשך שנים רבות.

 

קו הזינוק

מרכזי הכשרה ללימודי הייטק המציעים לימודים עם הבטחה לעבודה לוקחות את בוגריהן יד ביד אל עבר קו הזינוק של קריירה מפוארת וארוכה. לאחר שהתקבלתם לעבודה במקום אחד, עתידכם בידכם וככל שתבצעו את משימותיכם על הצד הטוב, כך יהיה לכם קל יותר להתקבל לג'וב הבא שלכם. מסלול לימודי הייטק עם הבטחה לעבודה בסופו הוא חלומו של כל סטודנט, וכעת החלום הזה נמצא בהישג ידכם.

 

לפרגן לעצמכם

היום אין סיבה שסטודנטים למקצועות ההייטק ישקיעו כסף, זמן ואנרגיה בלימודים אשר בסופם עתידם לוטה בערפל. מסלולי לימוד בתחומי הייטק שונים במרכזי הכשרה והשמה המבטיחים לכם את כל הכלים, המשאבים והידע להם תזדקקו על מנת למצוא עבודה ולהתחיל את דרככם המקצועית מאפשרים לכם ללמוד מבלי לדאוג. זה הזמן לפרגן לעצמכם לימוד נעים ומהנה בראש שקט, כשאתם יודעים שבסוף המסלול תזכו לכל התמיכה והעזרה בדרככם לג'וב הראשון שלכם.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה