ניקוי ספות בירושלים



הספה כבר לא מה שהייתה? כתמים שונים 'מעטרים' אותה ומסירים את חנה? אתם ממש לא צריכים להשלים עם המראה של הספה. כי יש מה לעשות על מנת לחדש אותה ולהעניק לה חזות חדשה ומרשימה.

 

ספה היא רהיט שנוטה בדרך כלל להתלכלך יותר מכל רהיט אחר. הריפוד הרגיש יחד עם השימוש המתמשך בספה יותר מכל כיסא, הופכים את הספה לכזו שצורכת תחזוקה וניקיון יסודיים מידי פעם בפעם. הבעיה היא שלא כל כך פשוט לנקות את הספה וזה לגמרי לא קל להסיר את כל הכתמים ואת כל מה שהצטבר על הספה במשך הזמן. אך בדיוק לשם כך אנחנו כאן. כדי לספר לכם כי יש דרך להתגבר על הבעיה. יש מי שינקה עבורנו את הספה ויחזיר לנו אותה כמו חדשה ממש!

ניקוי ספות בירושלים – מה חשוב לברר מראש?

לפני שאתם מוסרים את הספה שלכם לשירות של ניקוי ספות בירושלים, חשוב שתבררו ותבדקו היטב מי היא החברה שתבצע עבורכם את המלאכה. ספה זה לא כמו בגד שאפשר להכניס אותה אל מכונת הכביסה ולהוציא אותה בסיום התהליך כשהיא נקייה. הספה דורשת הרבה מעבר לזה.

ראשית יש לנו את הכתמים האופייניים לספות שאלו הם כתמים מורכבים במיוחד. כמו שומנים, זיעה, כתמי אוכל וכדומה. כתמים אלו מגלים בדרך כלל עקשנות רבה והם דבקים בסיבי הבד עד שקשה ממש להתפטר מהם.   

בעיה נוספת ומשמעותית עוד יותר זהו אופי הרהיט. הריפוד בדרך כלל אינו ניתן לשליפה ויש למצוא את הדרך לנקות את הריפוד כאשר הוא מתוח על הספה.

חשוב לבדוק האם החברה אכן מציעה את הפתרון המושלם לספות כמו כן האם היא אכן תצליח בטכניקות שלה, להגיע לניקיון המושלם.

אנחנו במאסטר קלין מבצעים ניקוי ספות מקצועי ומגיעים עד אליכם הביתה. אנחנו מתחייבים על שירות מקצועי עד שנהיה בטוחים כי הייתם מרוצים.

מלבד זאת יש לנו התחייבות ברורה מול הלקוח – "לא ניקינו – לא שילמת". מדובר בהחלט בהבטחה אשר מהווה ערובה ללקוח שיודע כי הוא יקבל את הספה נקייה לגמרי ללא כל רבב עד שהיא תיראה כמו חדשה ממש!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה