איטום גגות בירושלים - כך תעשו זאת נכון



חשיבות איטום גגות בירושלים
ירושלים היא אחת הערים הקרות ביותר בישראל. הגובה הממוצע שלה מגיע ל-600 מטרים ויש חלקים שנמצאים בגובה של 700 מטרים מעל פני הים. אמנם זה לא קר כמו באירופה ובטח לא במקומות גבוהים כמו במזרח או בדרום אמריקה אך עדיין הטמפרטורה יכולה להגיע למינוס כמה מעלות, ואם נוסיף לכך את הגשמים העזים נקבל מתכון בטוח לגג מלא ברטיבות. בעיקר במקומות אלו חשיבות איטום הגגות עולה, כיוון שאיטום הגג אמור לשמור על הבית יבש ללא נזקי רטיבות בתקרה ובוודאי ללא נזילות, כאשר יש לכך השפעה רבה גם על הבידוד התרמי ועל האנרגיה שיש לבזבז לצורך חימום.

 

אלו שיטות איטום גגות קיימות?

כדי לבצע איטום גגות בירושלים יש צורך לבחור קבלן איטום מורשה ומנוסה אך אפילו לפני שאתם שבוחרים אותו, כדאי לכם להתעניין בשיטות האיטום האפשריות. יש שיטות איטום זולות יותר ויש עמידות ויקרות יותר כאשר השיטה הפופולרית ביותר בימינו לאיטום גגות בטון שטוחים, אלו שמאפיינים גם את אזור ירושלים, היא שיטת היריעות הביטומניות. שיטה זו עמידה למספר שנים רב, אפילו יותר מעשור שלם, ויש יריעות בעובי משתנה שנע בין 4 מילימטרים ועד 8 מילימטרים. בניגוד ליריעות הביטומניות היקרות יש יריעות PVC זולות יותר כאשר יש את האפשרות לזפת את הגג במחיר זול יותר.

כיצד נבחר קבלן איטום?

  • מקצועיות היא ערך בסיסי ביותר שבלעדיו אי אפשר להיות בטוחים בעבודה שקבלן האיטום יספק לכם. איך נדע שמדובר בקבלן איטום מקצועי? אם הוא מבצע איטום גגות בירושלים ללקוחות רבים והוא עשיר בניסיון, תוכלו להיות בטוחים שתהיו מרוצים מהעבודה שלו.
  • הניסיון של קבלן האיטום ייצור לו שם ומוניטין באזור, והמוניטין הזה יילך לפניו. יחד עם זאת כנראה שיהיו עליו המלצות רבות, ולכן יש להתייחס להמלצות כאל גורם פרמטר עיקרי לבחיר.
  • בלי אחריות אין איטום! מדובר בהוצאה יקרה ומשמעותית לתחזוקת הבית וכדי להימנע מעלויות גבוהות הרבה יותר בהמשך ומעוגמת נפש, חשוב לוודא שיש הסכם אחריות ברור.

כיצד אפשר לחסוך במחיר?

אחת הטעויות הגדולות ביותר היא לבחור את שיטת האיטום הזולה יותר כדי לחסוך במחיר. לא רק שהשיטה הזו לא באמת זולה יותר, כי בפועל היא פחות עמידה בוודאי לאזור ירושלים הקר והגשום, היא גם תהיה עמידה למספר שנים קטן יותר וכך למעשה תצטרכו להחליף אותה לעתים קרובות יותר. כדי לחסוך במחיר אפשר ואף חייב לבצע סקר שוק מקיף וזאת במטרה לבצע השוואת מחירים. השוואת המחירים והמידע שתקבלו מקבלני האיטום השונים תיתן לכם ידע רב שיספק לכם בסיס טוב יותר בהמשך סקר השוק לאחר מכן. כך תגלו מה ההצעה המשתלמת ביותר ותבחרו בקבלן הכי טוב שיש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה