הכירו : חברת הטלוויזיה סטינג TV מבית yes




מכשיר הטלוויזיה אשר מונח בסלון כאבן שאין לה הופכין הפך ברבות השנים הפך למוקד ההתעניינות המשמעותי ביותר שקיים. קהל היעד של תכניות הטלוויזיה הפך לכללי כל כך, עד שאין לו שום ייחוד או דבר מה שיכול לבדל אותו.

 

היות שבני האדם הפכו למכורים שלא באשמתם לתכנים אשר משודרים השכם וערב, החלו ספקי התוכן להתחרות ביניהם ולנסות לייצר תכנים יותר איכותיים, מרגשים ובעיקר חדשים ומרעננים. סטינג TV הינה חברת טלוויזיה המציעה תכנים וחבילות המותאמות לדרישות הלקוח, החל מ29 ₪ וחודש ראשון חינם לחבילות נבחרות.

קצת על סטינג TV

STING tv הינו שירות חדש של חברת יס. שירות זה הוא שחקן נוסף בזירת התכנים שניתן להשיג ועל כן מומלץ לבדוק את הנושא מקרוב. ניתן לבצע התחברות אל השירות בקלות רבה על ידי הרשמה מקוונת באתר האינטרנט. מדובר על שירות טלוויזיה אשר מבוסס על רשת האינטרנט. החידוש הוא בכך שניתן להרכיב את חבילות הטלוויזיה באופן עצמאי.

על מנת להשיג את רמת השידור הנאותה והאיכותית ביותר יש  להצטייד בסטרימר שרק בעזרתו ניתן יהיה ליהנות מהשידורים. מכשיר זה מאפשר את הצפייה בתכנים של טלוויזיה ברשת האינטרנט. הוא מריץ את מערכת ההפעלה של סטינג TV וכך ניתן להתקין את כל האפליקציות שאתם מעוניינים להשתמש בהן על גבי מסך הטלוויזיה.

סטרימר סטינג TV כולל פונקציות משוכללות ומגוונות שכדאי להכיר. כך למשל, אם בימים עברו היינו צריכים להתאים את עצמנו לתכנית הטלוויזיה ולהדליק אותה במהירות על מנת לא להחמיץ את הפרק החדש בסדרת המתח שמתחיל בשעה 14:00 בדיוק, הרי שבזכות הסטינג TV ניתן להחזיר את הפרק אחורה, גם אם הוא התחיל. מעבר לכך, גם אם החמצתם את פרקי הסדרה האהובה עליכם במשך שבוע שלכם, תוכלו לצפות בהם מן הרגע שבו הפסקתם.

 

אילו חבילות מציעה החברה

היות שתחום זה של צפייה משתכלל בכל עת, ניתן לשער שגם חברה חדשה זו תציע תכנים רבים שכדאי להיחשף אליהם. החבילות הן מודולריות, חלקם כוללות חבילות בסיס וחלקם לא כוללות חבילות בסיס כל שהן. הלקוחות יכולים לבחור רק את החבילות הרלוונטיות להם.

אלה כמה מבין החבילות הנפוצות יותר המוצעות על ידי סטינג TV:

  • חבילות של סדרות הן פופולאריות ומבוקשות במיוחד וניתן לצפות בעזרת סטינג TV במגוון רחב של סדרות חדשות וישנות, כל הפרקים, כל הז'אנרים ובשפות שונות. ישנה סבירות גבוהה שבחירה בחבילה זו תהפוך לפופולארית ביותר, שכן רבים נהנים לעקוב אחר סדרות בטלוויזיה.
  • חבילת הסרטים היא עולם ומלואו ומאפשרת לצפות בשישה ערוצי סרטים ובנוסף בערוץ דוקו מאלף ומרחיב אופקים. השירות מציע גם ספריית VOD שכוללת מאות סרטים שמתחלפים בתדירות גבוהה.
  • כל מי שיש לו ילדים ישמח לגלות את התכנים שמציעה חבילת הילדים. בין שלל תכניות הילדים המקוריות ניתן לגלות גם דברים חדשים שיעשירו את עולם התוכן של הילדים שלכם.
  • אנשים רבים שמגדירים את עצמם חובבי ספורט נהנים לשבת ולצפות במשך שעות בתחרויות, משחקים וכל מה שקשור לעולם זה. אין כל חובה להזמין את החבילות שאינן רלוונטיות וניתן להזמין רק את מה שמעניין אתכם באמת. חבילות ספורט רגילות וגם פרמיום ממתינות לכם בסטינג TV.
  • למתעניינים במדע ניתן להזמין את חבילת הטבע והמדע שמכילה את כל הערוצים המוכרים באיכות שידור מעולה. גם כאן ישנה ספריית VOD שמציע תכנים איכותיים.
  • ניתן גם לבחור בחבילה משפחתית ומגוונת אשר תכיל את רוב סוגי התכנים במחיר משתלם במיוחד.

 

סטינג טיוי בכל מקום

כאמור, Sting TV כולל מגוון רחב של ערוצים כמו מדע וטבע, דוקו או ערוץ סרטים, אך המיוחד בו שהוא משדר ערוצים ישראליים ללא כל תוספת תשלום בכל חבילה שיבחר המשתמש. כמו כן, המשתמשים יהיו פטורים מתשלום נוסף בחבילות VOD, ואין זה משנה באיזו חבילה יבחרו.

השירותים של סטינג TV מותאמים לקהל הישראלי, ולכן כמעט בכל הערוצים קיימות כתוביות בעברית. נוסף על כך, עבור חלק מהערוצים ניתן להזמין כתוביות לרוסית או דיבוב.

המיוחד באפליקציית סטינג TV הוא שגם אם יש לכם כבר סטרימר אנדרואיד שהוכר על ידי החברה, תוכלו להתקין את האפליקציה וליהנות ממגוון רחב של תכנים מבלי לקנות סטרימר חדש. כמו כן, כדי לצפות בתכנים הטלוויזיוניים, לא מוכרחים להישאר בבית. קיימת אפשרות להתקין את אפליקציית STING TV גם על גבי סמארטפון וטאבלט, וליהנות משורה ארוכה של צפייה בסרטים ובסדרות גם כאשר אתם נמצאים בנסיעה ברכבת או בחופשה משפחתית.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה