3 טיפים חשובים לבחירת חברה להובלות דירה



עומדים לקראת מעבר דירה? אל תחמיצו את שלושת הטיפים הבאים

 

הקיץ הוא התקופה העמוסה ביותר בקרב חברות ההובלה השונות, אך לא משנה באיזו עונה אתם עומדים לעבור דירה, כדאי שתקראו את שלושת הטיפים הבאים, שיעזרו לכם לבחור את החברה המתאימה לשירות הובלות דירה.

הטיפ הראשון: זמינות

ההמלצה הגורפת שתקבלו מכל מי שמתעסק בהובלות, היא שכדאי לתאם את ההובלה מספיק זמן מראש, כדי לשריין את התאריך שאתם צריכים. בפועל, לא תמיד זה אפשרי. לפעמים הכורח לעבור דירה הוא מידי, ואם מדובר בדירות שכורות, כמו שנפוץ מאד, אז ההחלטה לא תלויה רק בכם, אלא גם באנשים אחרים. לכן, הטיפ הראשון הוא לחפש חברת הובלות שתוכל לספק לכם שירותי הובלת דירה בזמינות גבוהה, ללא צורך של הזמנה חודשים מראש. כדאי לדעת שבמקרים של הובלות קטנות, יש חברות אשר יכולות לספק שירותי הובלה גם מהיום למחר.

הטיפ השני: ביטוח

כשאתם עוברים דירה, אתם רוצים להיות בטוחים שהציוד שלכם בידיים טובות, אך לפעמים לא מספיק שבוחרים בצוות מובילים מיומן ואמין, כי יכולים לקרות דברים שלא ניתן לצפות מראש. לכן, חשוב לבחור אך ורק בחברה שיש לה ביטוח בתוקף, המגן עליכם במקרה שייגרם נזק לציוד.

הטיפ השלישי: שירותים נוספים

עוד טיפ שכדאי לזכור הוא שלעתים יש צורך בשירותים נלווים. במקרים מסוימים החפצים שלכם נמצאים בקומה גבוהה ללא מעלית, או בדירה עם דלת צרה וגרם מדרגות בעייתי, שקשה להעביר דרכם חפצים גדולים. במקרה כזה תצטרכו שירותי הובלה עם מנוף. שירותים נוספים יכולים לכלול גם נגרות לפירוק והרכבת הרהיטים ושירותי אריזה, וחברה מקצועית תוכל לספק לכם את כל השירותים שתצטרכו.

זמינות, אמינות ומקצועיות הם שלושת הדברים שאתם צריכים לחפש בחברת הובלות. בנוסף להתרשמות האישית שלכם מהחברה, כדאי גם לנסות לברר אצל לקוחות קודמים שנעזרו בשירותי ההובלות ולשמוע את חוות דעתם על השירות שהם קיבלו.

במידה ותצטרכו חברת הובלות דירות מקצועית, אמינה וותיקה חייגו לחברת מובילים בישראל לטלפון 052-8449344 ונשמח לתת לכם שירות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה