איך לעבור דירה בשלום עם ילדים קטנים?



מעבר דירה עלול מטבעו להפוך לסיוט והאתגר מתגבר כאשר מדובר במשפחות עם ילדים קטנים. רגע לפני שאתם תולשים את כל השערות, הנה המדריך שילווה אתכם בדרך לדירה החדשה

גברים ונשים בכל הגילאים מכירים היטב את האתגר של מעבר דירה על השלכותיו השונות. קודם כל, עצם המעבר מהווה פגיעה משמעותית באיכות החיים ומבטל לחלוטין את השגרה. מעבר לכך, בתקופת המעבר יש המון הוצאות בלתי צפויות ורובנו חווים פגיעה בהכנסות. כל הסיוט הזה מתגבר כאשר מדובר במשפחות עם ילדים ואין פלא שההורים עלולים למצוא את עצמם בתחושות עמוקות של תסכול ודיכאון.

מנגד, יש גם דרכים להתמודד עם האתגר והנה כמה עצות למעבר דירה קל ונוח עם ילדים קטנים:

1. הוציאו את הילדים מהבית

הטיפ הבסיסי והחשוב ביותר הוא לנסות להוציא את הילדים מהבית לכמה שיותר זמן. זה הרגע לנצל קרדיט שנצבר אצל הסבא והסבתא ולבקש עזרה משכנים, חברים, קרובי משפחה, קולגות וכל מי שעונה לכם להודעות. הוציאו כמה שיותר את הילדים מהבית ומצאו עבורם תעסוקה שאתם לא מעורבים בה.

2. קחו חופש מהעבודה

לפעמים משתלם לקחת 2-3 ימי חופש מהעבודה על מנת לארוז את הדירה בזמן שהילדים בגן או בבית הספר. במידה וזה אפשרי, כדאי לשקול מהלך כזה ולסיים בתוך זמן קצר אריזות שבדרך כלל היו לוקחות לכם לפחות שבוע. חוץ מזה, ניתן לשלב את ימי החופש בין התקופה שלפני המעבר לבין היום של ההובלה ולעקוב מקרוב אחר התהליך.

3. קבעו לוח זמנים לאריזות

מבחינה טכנית, תצטרכו לדעת מספר חודשים לפני המעבר מה אתם אורזים בכל שבוע. כך תוכלו לארוז בגדים שלא מתאימים לעונה ושאין בהם צורך, לפנות מהחדר ארגזים עם חפצים שאמורים להגיע ליעד אחר ולדעת בכל רגע נתון איזה משימות נשארו פתוחות. קביעת לוח זמנים גם תמנע מכם לחץ של הרגע האחרון ותחסוך ויכוחים.

4. חלקו משימות לילדים

מעבר דירה עם ילדים מציב אתגר בפני הורים טריים גם כי לפתע יש המון ציוד, בגדים, צעצועים, חפצים ודברים שבכלל לא היו בסביבה בפעם הקודמת. המשמעות היא שלוקח יותר זמן לארוז את הציוד ושכולם צריכים להתגייס לטובת המשימה. היתרון הוא מגיל מסוים של הילדים כבר עכשיו להעביר אליהם חלק מתחומי האחריות. בסופו של דבר, פחות משנה מה הם עושים כל עוד הם לא מעכבים את ההורים עם האריזות האמיתיות.

5. מצאו סידור ליום של המעבר

הכל מתנקז ליום של המעבר ובו בטוח תרצו שיהיה לילדים סידור אלטרנטיבי. ביום הזה תצטרכו לטפל בהמון משימות ולא כדאי שהילדים יהיו בסביבה גם כי הם עלולים להיפגע. נצלו את הזמן היטב וגייסו כל רגע פנוי כדי לקדם את המעבר.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה