לראשונה - לימודי רפואה משלימה עולים לירושלים



לימודי רפואה משלימה של המכללה האקדמית בוינגייט עולים לירושלים
בהובלת פרופ' רפי קרסו – יועץ לתכניות הלימודים

 לימודי רפואה משלימה של המכללה האקדמית בוינגייט עכשיו גם בירושלים. במסגרת בית הספר לרפואה משלימה Medi-win של המכללה האקדמית בוינגייט, תיפתח לראשונה, בשנת הלימודים הקרובה תשע"ט, תכנית ללימודי רפואה משלימה ביחידה ללימודי חוץ ירושלים של המכללה. התכנית תיפתח בשיתוף אגף הספורט בעיריית ירושלים בראשותו של איציק קורנפיין.

לטובת תכנית הלימודים החדשה בירושלים, העמידה המכללה האקדמית בוינגייט סגל מרצים מהשורה הראשונה, כשבראשם היועץ לתכניות הלימודים פרופ' רפי קרסו. כמו – כן הכשירו המכללה ואגף הספורט העירוני אולמות ומעבדות לימוד מתקדמות במרכז הספורט ע"ש פולינסקי בשכונת קריית היובל בו יתקיימו הלימודים .

איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט, עיריית ירושלים: "אנו שמחים ומברכים על פתיחת לימודי הרפואה המשלימה של המכללה האקדמית בוינגייט בירושלים. מדובר בתחום לימודים מעניין ומרתק, שנמצא בשנים האחרונות בתנופה אדירה עם ביקוש רב בירושלים והסביבה. השותפות עם המכללה האקדמית בוינגייט המובילה את תחום המצוינות בספורט בישראל במשך עשרות שנים, בשילוב תכנית לימודים מקצועית ואטרקטיבית והעובדה שהלימודים מתקיימים כאן בירושלים מבלי הצורך לנסוע מחוץ לעיר, מקנים הזדמנות אמתית להצליח ולהתמקצע ברמה הגבוהה ביותר בתחום הרפואה המשלימה".      

ד"ר גילית שטיינר, מנהלת Medi-Win ביה"ס לרפואה משלימה, המכללה האקדמית בוינגייט: "בגוף האדם קיימים מנגנונים של שיקום, של ריפוי ושל ויסות עצמי. בואו להיות אחד מבוגרינו הרבים אשר למדו ורכשו ידע באחד מהכלים הרבים בתחומי הרפואה המשלימה, ותוכלו גם אתם לסייע ולהעניק טיפול לאנשים הנזקקים לכך". 

מדובר בבשורה של ממש עבור תושבי ירושלים והסביבה שיוכלו לקחת חלק בתכנית הלימודים האיכותית והמקצועית של המכללה האקדמית בוינגייט המובילה והוותיקה בישראל מאז 1944 , קרוב לבית, בירושלים.

בית הספר לרפואה משלימה במכללה האקדמית בוינגייט Medi-win נוסד בשנת 2004 במטרה להכשיר מורים ומטפלים בתחומים מקצועיים רבים ומגוונים. תכניות הלימוד המוצעות בתחום הרפואה המשלימה הינן ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בארץ, מה שהופך את Medi-win למוסד מוביל בתחום כלל המקצועות לרפואה משלימה בישראל.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה