כיצד יודעים מהו ערך הדירה שלכם



בשנים האחרונות אחת ההשקעות הכדאיות היא ההשקעה בנדל"ן כאשר כיום יותר ויותר אנשים מבינים כי ערך הדירה שהם רכשו לפני כמה שנים טובות הוא כזה שעלה בעשרות מונים.

 

כיום דירות בירושלים, תל אביב, הצפון ואפילו בדרום שווין כבר עלה ולעיתים אף הוכפל, ולכן חשוב לדעת מהו ערך הדירה שלכם. אבל כיצד מחשבים ויודעים? הנה כמה דרכים לעשות זאת:

סקירת שווקים – ערכו סקר שווקים ונסו להבין מתוך כך מהו הערך האמתי של הדירה שלכם. נסו דרך האינטרנט ודרך לוחות המועדות כמו גם דרך סיוע של שמאי מקרקעין בירושלים, בתל אביב או בכל מקום להבין את הערך האמתי של הדירה שלכם או לפחות של דירות הנמצאות מסביב.

השואות מחירים – בצעו השוואת מחירים בין הדירות השונות ונסו להבין בכמה עלה ערך הדירה שלכם ביחס למחיר הראשוני שבו רכשתם את הדירה. בכך תוכלו לדעת שאם תמכרו את הדירה כמה תרוויחו על ההשקעה או על העסקה שתבצעו.

שכרו שמאי מקרקעין – שכרו את שירותיו של שמאי מקרקעין בירושלים. שמאי מקרקעין בירושלים, או בכל אזור בארץ יוכל לבצע הערכה כמעט מדויקת של ערך הדירה שלכם ובכך יאפשר לכם לדרוש את המחיר הראוי על הדירה שלכם במידה שתרצו למכור או להשכיר אותה.

בדיקת פיתוח הסביבה – כדי להבין מה יהיה ערכה של הדירה שלכם, מומלץ בנוסף לבדוק את הסביבה שלכם ולהבין כיצד היא מתפתחת. בדקו עם הרשויות מה צפוי לאזור שבו נמצאת הדירה שלכם בכל הנוגע לפיתוח, בתי ספר ומוסדות שיפתחו באזור, מתנסים, חנויות מרכזים מסחריים ואפילו בתי קפה. בכל תוכלו לבצע הערכה נכונה יותר של ערך הדירה בהווה והעתיד ומתוך כך לבצע החלטות חשובות.

התייעצו עם אנשי מקצוע הקשורים לנדל"ן – אנשי מקצוע כמו שמאי מקרקעין בירושלים או בכל מקום, עורכי דין המתמצים בנדל"ן, אנשי נדל"ן סוכני מכירות ועוד: כולם יוכלו לסייע לכם להעריך את שווי הדירה שלכם. בנוסף חשוב להתייעץ גם עם מכרים וחברים שביצעו מכירת דירה לאחרונה ולהבין עד כמה ריאלית הדרישה שלכם וכיצד אפשר למכור את הדירה במידה ותרצו בצורה מהירה אך גם כזאת שלא תגרום להפסדים.

עשו את כל אלה ותוכלו גם אתם ליהנות מרווחים עקב שוק הנדל"ן הרווחי יותר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה