איך בוחרים בריכה לגינה?



אם אתם שואלים את עצמכם איך בוחרים בריכה לגינה בטח תשמחו לדעת שיש תשובה. מיד נגלה לכם את התשובה אבל כדאי שתדעו שאתם בכיוון הנכון מסיבה אחת – בריכה לגינה היא פתרון מושלם לימות הקיץ החמים הן למבוגרים והן לילדים. המשיכו לקרוא וגלו לא רק איך בוחרים את הבריכה אלא איך עושים זאת בחוכמה. כי גם בתחום הבריכות לילדים ולמבוגרים עדיף להיזהר מאשר להצטער ולמרות המגוון, שלל המותגים, הצורות והגדלים של הבריכות כיום חשוב לשמור על בטיחות.

 

 

הגודל לא קובע?

אולי תופתעו לדעת אבל בכל הקשור לבריכות לילדים הגודל בהחלט קובע מסיבה אחת – בריכה גדולה יכולה לאכלס יותר ילדים ולפתור את בעיות תעסוקת הילדים בחופש להרבה משפחות. עם זאת, מומלץ להתאים את הבריכה לגיל המשתמשים בה, למשל קוטר של בריכה למבוגרים הוא מינימום 2.5 מטר לפחות ושל בריכה לילדים – 1.5 מטר מינימום. ובטח תופתעו לדעת אבל בתחום הבטיחות "כל המרבה הרי זה משובח"...

וזה לא הכל מסיבה אחת - הגודל של הבריכה מושפע גם מגודל החצר שלכם וממתקנים אחרים שנמצאים בחצר כמו טרמפולינה, מגלשות וכו'. בכל מקרה מומלץ למלא את הבריכה רק עד מחציתה ולחטא אותה באמצעות החומרים המתאימים. אנחנו כמובן ממליצים להסיט את המתקנים הנוספים במידת האפשר ולעשות פעולות נוספות, למשל לוודא שהשטח שעליו תעמוד הבריכה הוא ישר, לוודא שאין אבנים קטנות בקרבת הבריכה שיכולות לפנצ'ר אותה ובעיקר – להציב את הבריכה בקרבת נקודת מים בחצר.

 

הבטיחות מעל הכל

אחד הפרמטרים החשובים אם לא החשוב מכולם בקניית בריכה הוא נושא הבטיחות. לכן אנחנו ממליצים לרכוש בריכות לילדים עם כסוי שילדים לא יכולים או מתקשים להסיר, לרכוש בריכה שגובהה פחות ממטר כדי שילדים יוכלו לעמוד בה בבטחה, לרכוש בריכה ממותג איכותי כמו JILONG או bestway ובעיקר – להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום הבריכות לילדים כי גם בתחום הזה יש מומחים.

אנחנו בטוחים שגם אתם תופתעו מרמת המקצועיות שנדרשת בתחום זה, מהאיכות של המוצרים המגוונים ולהבדיל מהמחירים הנוחים שהופכים בריכה לגינה לשווה לכל נפש וכיס. עם זאת, אל תוותרו על ייעוץ לגבי הרכבת הבריכה, השימוש במשאבות השונות ובכימיקלים הנדרשים לנקוי הבריכה. במקרים רבים תוכלו ליהנות משירותים אלו בעת קניית הבריכה, כך שבהחלט שווה לברר.

 

אז מה עושים?

אנחנו ממליצים דבר ראשון להתרשם מהמגוון המלא בתחום זה ולהחליט בהתאם לתקציב ולגודל הגינה. למגוון המלא של בריכות לילדים ליחצו בקישור בסוף המאמר.  ולנו נותר לעשות דבר אחד – לאחל לכם קיץ קריר ובטוח. אנחנו בטוחים שלא תצטערו על קניית הבריכה ומי יודע – אולי הודות לבריכה זו ילדיכם יהיה אלוף העולם הבא בשחייה או לפחות אלוף הארץ. ואנחנו אומרים – תנו לילדיכם את האפשרות ליהנות וצפו להפתעות.

https://www.toyhouse.co.il/category/בריכות-לילדים---בריכות-jilong-ובריכות-אולטרה-לחצר

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה