וילות בצפון – כי חופשה ישראלית אמיתית מתחילה בצפון הארץ



אם אתם רוצים להרגיש כמו מלכים לערב אחד, חופשת וילות בצפון זה מה שאתם צריכים!

 

וילה פלוס - וילות בצפון 

וילות בצפון הן הדרך הטובה ביותר שלכם לקבל את החופשה האיכותית ביותר, בלי לקרוע את הכיס. אם אתם רוצים לשלם 2000 שקל ללילה, במקום מדהים, שווה יותר מכל מלון בוודאי יכול לארח הרבה יותר אנשים בלי לעשות לכם פרצופים, וילות בצפון זה מה שאתם מחפשים. אם אתם לא יודעים מה האפשרות הזאת אומרת, הנה אנחנו מסבירים...

לקריאה עוד אודות וילות בצפון, לחצו כאן: www.vilaplus.co.il/וילות_בצפון.asp

וילות בצפון – מה זה אומר

וילות בצפון הן בעצם שירות אירוח ברמה הגבוהה ביותר, כזו שרק מיליונרים היו יכולים להרשות לעצמם. מדובר על דירות יוקרה, עם חלונות איכותיים, רצפה מפנקת, חימום תת רצפתי, ג'קוזי, סאונה, מיטות ברמה גבוהה, בריכה מקורה ומחוממת, נוף מדהים, מטבח מאובזר, בקיצור – מושלם. לרוב מדובר במשהו שרק אנשים עם הרבה כסף היו יכולים להרשות לעצמם. אבל במקרה המדובר, זוהי אפשרות תיירות פופולארית מאד, כי המחיר ידידותי ותחרותי, ורוב האנשים יכולים להרשות זאת לעצמם. בפועל, זה יותר דומה לצימר מאשר לבית מלון, אבל האיכות, היא ברמה שכל בית מלון 5 כוכבים לא היה מתבייש בה.

וילות בצפון – מה מקבלים ובעבור מי זה מיועד

מקבלים את הבית האיכותי ביותר, ברמה של מלון איכותי, עם כל המתקנים, אבל לשימוש עצמי. כלומר, זו הכלאה בין בית מלון לבית צימר. אתם לבד, מבשלים לבד, דואגים לכל מה שצריך לבד, אף אחד לא יציק לכם, ישגע אתכם, ינסה למכור לכם משהו. אתם לבד, באיכות הגבוהה ביותר. אין תורים בבריכה, באוכל או זרים מול העיניים. זה רק אתם ומי שאתם רוצים שיהיה קרוב אליכם. מושלם!

וילות בצפון – מדוע בצפון ולא בדרום או המרכז

אין מניעה לבחור וילות בצפון או בדרום או במרכז. כל אחד מביא יתרונות משלו: הדרום מביא את המדבר, השקט והאווירה הרומנטית. המרכז מביא את האווירה העירונית התוססת, האטרקציות התרבותיות והחופים. הצפון מביא את הים, את האווירה הקרירה, בעלי החיים והטבע. אם אתם מעוניינים בחופשה אורגנית, ירוקה ונעימה, וילות בצפון זה מה שאתם צריכים. בנוסף, זהו האזור הזול ביותר בארץ, אם מחלקים את ישראל לצפון, דרום, מרכז וירושלים. אם זה שיקול, אנא הביאו זאת בחשבון.

מדוע וילות ולא בתי מלון או צימרים

  1. כמות האנשים בצימר היא קטנה מדי, מקסימום 2 זוגות או 5 אנשים. בבית מלון המקסימום שאפשר לישון בחדר הם 3 אנשים. זה לא מספיק, אם יש לכם חגיגה של 20 איש. צימר לא יספק אתכם, מלון יעלה הון תועפות. וילות בצפון "סוגרות את הפינה", כולם נכנסים במקום אחד, בלי לרדת באיכות.
  2. המחיר הרבה יותר אטרקטיבי מאשר בית. מלון. בממוצע 50 אחוז פחות, וזה עוד לפני שחשבנו על לחלק את ה-50% האלו בין 20 איש! זה יוצא כמעט חינם!
  3. אווירה – צפון הארץ נהדר, ובניגוד למלונות הומים ומלאי זרים, בווילות בצפון תקבלו גם שקט, אינטימיות ורוגע. אף אחד לא יפריע לכם.

כמה עולות וילות בצפון

וילות בצפון עולות בממוצע 1200-2000 שקל ללילה. אמנם יותר מצימרים, אבל גם נכנסים שם פי 5 אנשים בכמות, כך שזה מתחלק. זה גם הרבה יותר משתלם ממלונות: מלון עולה כ-3000 שקל ללילה לזוג, ופה מדובר על אלף ₪ פחות, אשר מתחלקים בין 20 איש!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה