פרגולות אלומיניום – מה שהבית שלכם צריך



מאז ומתמיד פרגולה לקחה אותנו למחוזות של עבודה משותפת, הורים וילדים, שותפים לדירה הענקית כשהיא שכורה, וכד'. ואכן, ישנן פרגולות שנקראות "פרגולות להרכבה עצמית" ולכך הן מיועדות. מה שאנחנו יכולים לספר לכם על הפרגולות הללו הוא שהן מעץ והן גם בלי חשמל, כי פרגולות שיש בהן חשמל רק לטכנאי מוסמך מותר להתקין. בפרגולות אלומיניום, אם כן, שהן פרגולות חשמל, אין את יכולת ההרכבה העצמית ואתם תלויים באופן מלא במתקין שלכם. אז למה בכל זאת לבחור דווקא בהן?

 

ניתן להשתמש בפרגולה בשביל לחקות עץ ללא טעות וברמת דיוק משכנעת מאד

עם פרגולת אלומיניום בימינו ניתן ממש לחקות עץ, ללא צורך בעץ אמתי ומתבלה. הצביעה איננה רק עטיפת לוח אלומיניום אפור בצבע חום, אלא גם צביעה עם אפקטים שנשארים לכל אורך חיי המוצר. מטרתם היא לחקות עץ, ניתן להזמין פרגולה שהיא העתק מושלם של פרגולה מעץ אמתי, על כל הכהויות והבהירויות שלו. באם החלטתם ללכת על עיצוב בגווני העץ מומלץ לבחור גם בחלון מתאים, חלונות פרופיל בלגי עשויות להיות הפתרון האידיאלי לכך.

פרגולות האלומיניום פועלות על חשמל ולא על מכניקה

המשמעות היא שאתם יכולים לקפל גג בלחיצת כפתור, להטות תריסים עם סיבוב ידית השלט, וכד'. אין צורל להפעיל כוח על רכיבי הפרגולה עצמם כמו שנעשה בסוככים ידניים. בשביל שהפרגולה תהיה חשמלית, כפי שהזכרנו, אתם תצטרכו לוותר על העבודה העצמית ולהזמין טכנאי, שזה חסרון בשל ההמתנה לו והתלות שלכם בו לכל אורך התהליך, אבל עם סיום ההתקנה יש לכם בבית מוצר חסר תקדים וכמעט בלתי מוגבל ביכולות שלו.

התאמת הפרגולה לעיצוב הסביבה החיצונית של הבית

פרגולות אלומיניום הינן פרגולות דקורטיביות הניתנות לעיצוב במגוון צבעים ולכן ניתן להתאים אותן לעיצוב הכולל לרבות ריהוט הגן ולעיצובו החיצוני של הבית. יתרון נוסף בפרגולת אלומיניום הינה עמידות החומר בכל התנאים כך שהמראה המעוצב ישמר ולא יפגע כתוצאה מהאקלים המשתנה.

עיצוב הסביבה החיצונית של הבית – כיצד עושים את זה נכון?

לאחר שבחרנו את הפרגולה והריהוט שיוצרים את הסביבה החיצונית המעוצבת ואת האווירה החמימה ניתן גם להוסיף פריטים נוספים ליצירת ערך מוסך כמו למשל בריכות שחיה לגינה שיהוו תוספת עיצובית משמעותית וכן אטרקציה לכל המשפחה בימי הקיץ החמים . את הבריכה ניתן להציל באמצעות סוככי זרועות לגינה שיספקו צל קריר והגנה מפני השמש.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה