4 סיבות טובות להזמין כבר עכשיו חופשה לאביב



החורף בשיאו וזה הזמן לחשוב על האביב, שמחכה ממש מעבר לפינה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אף פעם לא כדאי לחכות לדקה ה-90, כדי ליהנות מחופשה קסומה. האביב מהווה טיימינג מצוין לצאת לנופש משתי סיבות עיקריות: ראשית, מזג אוויר נוח ונעים ושנית, חופשת פסח שהינה חופשה ארוכה יחסית המספקת אפשרות לבילוי ממושך מעבר לים.
מחפשים סיבות נוספות? לפניכם 4 סיבות להזמין כבר עכשיו חופשה לאביב - קרוז מפנק שייקח אתכם ליעדים אטרקטיביים לחוויית שייט מפנקת בלב ים.

 

רגע לפני שהמחירים עולים
ברגע שמזג האוויר משתפר או החג מתקרב, יותר אנשים נזכרים להזמין חופשה וכתוצאה מהביקוש הגובר, המחירים עולים. לכן, כדאי להזמין מקום כל עוד זמינים מבצעים ייחודיים למקדימים להזמין. אלה מאפשרים לכם ליהנות ממחירים אטרקטיביים הרחוקים מהמחירים העונתיים. תוכלו לחפש דילים  בהתאם ליעד המבוקש לקרוז, משך הקרוז והתאריכים המועדפים עליכם.

לפני שתופסים מקומות
אין ספק שככל שמתקרבים לתאריך היעד, כך נותרים פחות מקומות פנויים באוניה. אומנם תוכלו עדיין להזמין מקומות לקרוזים, שיוצאים יום למחרת או באותה אונייה בתאריך המבוקש, אך יתכן שהחדרים במיקומים המועדפים יתפסו ותצטרכו להתפשר על מקום פחות טוב מבחינתכם. חבל לפספס את ההזדמנות להנאה מושלמת בתנאים שלכם, אם תזמינו הפלגה מבעוד מועד תוכלו לבחור הן את התאריך והן את המיקום האולטימטיבי באונייה ובמחיר משתלם במיוחד.

תכנון חופשה מנצחת
אומנם העולם נחלק לאנשים ספונטאניים ולאנשים שאוהבים לתכנן קדימה, אבל אפילו אם לרוב אתם מאלה אוהבים לחפש דיל של הרגע האחרון או לצאת להרפתקה לא מתוכננת, הרי שכאשר מזמינים חופשה מראש יודעים בוודאות מתי יוצאים לחופשה וזה מקל מאוד על ההתנהלות. למשל, בהגשת בקשה לימי חופש מהעבודה, בסידור הלו"ז לחג עצמו או לתקופת החג, היערכות מוקדמת שנדרשת מכם במידה והדרכון שלכם פג תוקף ועליכם להאריך אותו וכדומה.

איפה אתם בחג
חג הפסח הוא חג ארוך יחסית ורבים מעוניינים לגוון את החגיגה המשפחתית ולצאת עם המשפחה או עם החברים להפלגה וליהנות מחג מסוג אחר. אם לא תזמינו מראש חופשה לפסח, יתכן ותפספסו את המומנטום לחופשת חג על המים. בחופשה אתם חוסכים משאבים, זמן ואנרגיות על אירוח, נהנים מהחג בדרך מיוחדת ויכולים להירגע ולחגוג באמת. המחירים לחג עולים בכל מקום. לכן, שווה להקדים ולהזמין לחג ולדעת מראש איפה אתם בחג, כמה החג יעלה לכם וכמובן להבטיח שיהיה מקום לכל בני המשפחה או החברים עמם אתם רוצים לחגוג בהפלגה.

ברגע שמתכננים את חופשת החלומות לאביב, מסיחים את הדעת מטרדות היומיום , הלחץ המצטבר, ממזג האוויר החורפי ומתמקדים בדברים הטובים שמחכים עם בוא האביב – הפלגה מפנקת שתיקח אתכם לאיי יוון, לאיטליה המרהיבה או לסיציליה התוססת. יש למה לחכות.

 

הכתבה באדיבות חברת מנו ספנות המציעה הפלגות נופש למגוון יעדים אטרקטיביים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה