יום נישואין בסטייל – אקסטרים בצפון



יום הנישואין הוא תמיד יום מיוחד עבור בני הזוג, אשר חוגגים יום הולדת לברית הנישואין בין שניהם. בדרך כלל קיים הרצון לציין את המאורע בדרך מקורית כלשהי, והרבה מאוד גברים מוצאים עצמם אובדי עצות ואינם ממש יודעים כיצד לחדש, להפתיע ולשמח את בת זוגתם, באופן שיהיה מקורי, מהנה, מתחשב ומרגש. בעוד לכל זוג ההיסטוריה, הטעמים וההעדפות הייחודיים להם, ישנם דברים מסוימים שניתן לעשות אשר יעבדו עבור הרבה מאוד זוגות. ספציפית, עבור זוגות ירושלמים, טיול אל אזור אחר בארץ עשוי להיות התחלה טובה לתכנון של יום נישואין מוצלח. ההצעה שלנו היא לתכנן יום נישואין מיוחד במינו בצפון הארץ, המציע מגוון נופים ופעילויות מרתקות.

 

קיאקים, טרקטורונים וצימר פסטוראלי ורומנטי – השילובים שמציע צפון הארץ

על מנת שיום הנישואין אכן יהיה מיוחד במינו ומרגש עבור שני בני הזוג, מומלץ לנסות ולשלב בין רומאנטיקה לעניין, בין מחוות מרגשות ואינטימיות לבין יציאה מהשגרה והשתתפות בחוויות אשר אינן מוכרות לנו, או אינן נפוצות כל כך בחיינו. צפון הארץ מציע שילובים מיוחדים מסוג זה, כאלו אשר בקלות יהפכו כל יום נישואין לשילוב מרגש ומהנה של עניין וכיף טהור, יחד עם רומאנטיקה ואווירה אינטימית.

דוגמה מצוינת לכך היא מגוון פעילויות אקסטרים שמציע צפון הארץ ביום כיף, פעילויות אשר ללא ספק יכניסו עניין, ריגוש והרבה הנאה לכל יום נישואין (כמו גם לכל אירוע חגיגי באשר הוא...). קיאקים בירדן, טיולי טרקטורונים בטבע הגלילי ועוד שלל פעילויות "אקסטרימיות" – כל אלו מציעים הרבה ריגוש והנאה לכל זוג, ולא רק לזוגות המתורגלים בפעילויות מסוג זה. במילים אחרות, אינכם חייבים להיות זוג "אקסטרימי" אשר נוהג לעסוק בפעילויות אלו על מנת ליהנות מהן.

בעוד פעילויות האקסטרים השונות שמציע הצפון לבטח יהיו מהנות ומרגשות עבור כל זוג ירושלמי, מה שהופך את צפון הארץ ליעד אולטימטיבי עבור כל יום נישואין הוא השילוב בין אותן פעילויות, לבין היופי והפסטוראליות של הגליל. מגוון צימרים גליליים, לדוגמה, מציעים אירוח רומאנטי, פסטוראלי ולא פחות מקסום. בסיום יום של טיול בצפון וחוויית קיאקים חלומית בכפר בלום, לדוגמה, מגיעים בני הזוג לצימר עץ פסטוראלי באחד היישובים הקטנים והציוריים של צפון הארץ, צימר מפנק עם נוף מרהיב ונוחות מרבית אשר יאפשרו להשלים את יום הפעילויות ולתת ליום הנישואין גם נופח רגוע, שליו ורומאנטי.

 

חבילה הכוללת הכל גם יחד

במיוחד עבור זוגות ירושלמים או מדרום הארץ המגיעים מ"רחוק" אל הצפון, ניתן ורצוי לסגור מראש חבילה הכוללת הכל ליום הנישואין, החל מהפעילויות המסוימות בהן אתם מעוניינים ועד לצימר ולארוחת הערב שתאכלו בערב יום הנישואין. כך, אתם יוצאים מהבית כאשר הכל כבר סגור, מוזמן ומוכן, ולכם לא נותר לעשות דבר מלבד ליהנות מיום נישואין בסטייל, עם אווירת אקסטרים מרגשת ביום, ואווירה פסטוראלית ורומאנטית בערב...


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה