במסגרת הצגות חנוכה של ״תיאטרון אספקלריא״ הגיעה סגנית ראש העיר ירושלים חגית משה להצגה ״איזו מדינה״

האירוע פתח באופן רשמי את חגיגות השנה ה-70 למדינת ישראל בהשתתפות מנכ״ל התיאטרון חגי לובר. חגית משה העבירה את ברכת העירייה לכל הקהל וברכה בברכת חנוכה שמח. כמו״כ התרגשה מאוד מנושא ההצגה שהוא 70 שנה למדינה, ציונות ועוד. 

ההצגה מספרת את סיפורו של אריק מגן העומד להתחתן. בדירתו הגדולה בברלין הוא מתכנן לקיים מסיבת רווקים בהשתתפות כל חבריו הישראלים לשעבר. אורח מפתיע מהעבר שמגיע למסיבה בנסיבות מסתוריות, מוציא את אריק למסע אל זיכרונות כואבים ושמחים, הווי ישראלי, ואל חלומות שהיו ועודם. מעל הכל מרחפות שאלות שמעסיקות את כולנו כבר שבעים שנה באיזו מדינה אנו חיים ובאיזו מדינה אנו בוחרים לחיות.

סגנית ראש העיר ירושלים חגית משה אמרה: "השנה חג החנוכה בירושלים עומד בסימן מדליקים אור תרבותי בשכונות - עשרות אירועים בשכונות העיר לרווחת התושבים. היה לי לעונג להשתתף באירוע חנוכה של קהילת הצעירים התורנית "אור חדש" בקרית משה וליהנות יחד עמם מאירוע מושקע ומעוד הצגה משובחת של תיאטרון אספקלריא".

מנכ״ל ״תיאטרון אספקלריא״ חגי לובר אמר: ״התרגשנו לגלות בין האנשים בקהל את סגנית ראש העיר חגית משה שאוהבת להגיע לראות הצגות של התיאטרון. זכינו לשמוע ממנה את ברכת העירייה לרגל חנוכה״.

כתיבה, בימוי ומשחק: גדי וייסברט, חגי לובר. טקסטים: דביר שרייבר. ייעוץ אומנותי: ציון אשכנזי תפאורה וביצוע: אוריאל בארי אביעד כהן. מוסיקה: גל לב.

בתמונה: מנכ"ל "תיאטרון אספקלריא" חגי לובר עם סגנית ר"ע ירושלים חגית משה מאחורי הקלעים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה