הסבה מלאה ל xbox – האם משתלם



קונסולת המשחקים של מייקרוסופט ה-xbox שהגיחה לאוויר העולם בשנת 2001 והשתדרגה עם הגרסה המתקדמת יותר ה- xbox 360, שינתה את עולם המשחקים הדיגיטליים. בעבר היו אלו מכשירים שונים שבכל אחד מהם היה משחק אחד או מספר מצומצם של משחקים, ויציאתה של xbox לשוק שינתה עולם זה יחד עם הפלייסטיישן של חברת סוני.

 

מכשיר ה- xbox מעניק חוויה בלתי שגרתית לגיימרים כמו גם אין סוף הנאה, אך צריך לזכור שבשביל לעשות שימוש מגוון במכשיר צריך כמה שיותר משחקים ולכן כשקונים אחד עולה השאלה האם כדאי להסבות את ה- xbox בשביל להגדיל באופן משמעותי את מאגר המשחקים.

יתרונות

אם אתם שואלים את עצמכם איך לבצע הסבה ל- xbox או האם בכלל כדאי להסבות אותו, הנה כמה דברים שישכנעו אתכם למה כן. קודם כל מאגר המשחקים הבלתי נדלה שיהיה לכם אם תסבו את המכשיר, זהו מאגר אין סופי, ואם אתם אוהבים לשחק זה יהיה גן עדן בשבילכם. בנוסף, גם את המשחקים שיש לכם כבר, אתם תמצו בשלב כלשהוא אם בגלל איבוד עניין ואם בגלל מעבר של כל השלבים וחוסר אתגר. אם תסבו את ה- xbox שלכם, אף פעם לא תשתעממו. פועל יוצא מהיתרון המובהק, שיש אין סוף משחקים הוא החיסכון המדהים בעיקר אם אתם מהמכורים. הסבה של ה- xbox אומנם תעלה לכם כסף אך היא תחסוך לכם המון בעתיד.

חסרונות

ולמה לא להסבות את ה- xbox? יש לכך כמה סיבות. ראשית, יש כאלו שטוענים שההסבה של ה- xbox עלולה לבטל את האפשרות לשחק במשחקי רשת, אך טענה זו ככל הנראה נכונה חלקית. אם מתבצעת הסבה מקצועית יש לא מעט משחקי רשת בהם כן ניתן יהיה לשחק, ובכל מקרה בחלק מן ההסבות ניתן לבחור בין מצבים. שנית, חשוב לדעת שהסבה של  xbox עלולה לבטל את האחריות על המכשיר,  מה שגם צריך לקחת בחשבון. ושלישית, הסבה לא מקצועית עלולה לגרום יותר נזק מתועלת עד כדי השבתה של המכשיר לגמרי. חשוב גם את זה לדעת ולקחת בחשבון, וכמובן לא לעשות זאת  לבד אם לא יודעים לעשות את זה בצורה מקצועית.

אם אתם גיימרים כבדים ואתם צריכים גיוון תמידי במשחקים שלכם ב- xbox, יכול להיות שכדאי לכם, רק אל תשכחו לעשות את זה אצל מישהו מקצועי, מישהו שלא ישאיר לכם מכשיר שלא ניתן לעשות איתו כלום או עם נזק רב. תעשו את השיקולים שלכם אבל בסופו של דבר העיקר הוא שתוכלו ליהנות, תוכלו לשחק כאוות נפשכם ותוכלו לגוון את המשחקים שלכם ולהיחשף לעוד ועוד אפשרויות שהמכשיר המדהים הזה מציע.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה