מלון הבוטיק המוביל בישראל לשנת 2017 נמצא דווקא בירושלים



מלון 'אמריקן קולוני' הירושלמי נבחר למלון הבוטיק המוביל בישראל לשנת 2017. זו הפעם הרביעית בה זוכה מלון 'אמריקן קולוני' בתואר היוקרתי

מלון 'אמריקן קולוני' הירושלמי נבחר למלון הבוטיק הטוב בישראל לשנת 2017. זו הפעם הרביעית בה זוכה מלון 'אמריקן קולוני' בתואר היוקרתי.

World Travel Awards הינו מותג עולמי הידוע כסימן היכר של איכות ומצוינות בתעשיית התיירות. המגזין חוגג 24 שנות פעילות. בכל שנה נבחרים מוסדות התיירות המובילים בעולם על ידי אנשי מקצוע וצרכנים מתחום התיירות עם מעל ל-650,000 הצבעות. למלון 'אמריקן קולוני' זוהי הפעם הרביעית בה זוכה בתואר היוקרתי 'מלון הבוטיק הטוב בישראל' לאחר שהוענק לו תואר זה בפעם הראשונה בשנת 2013 ולאחר מכן בשנים : 2015 ו 2016. 

 מנכ”ל המלון, תומאס ברונטאלי, ציין הבוקר בעקבות הידיעה על הזכייה בפרס היוקרתי “אנו גאים מאוד על בחירת אמריקן קולוני למלון הבוטיק המצטיין לשנת 2017 בישראל ועל הבעת האמון וההערכה מצד הארגון World Travel Awards. נציין כי זוהי זכייתנו הרביעית בתואר שנחשב כאוסקר של תעשיית התיירות בעולם. בשנים האחרונות ביצע המלון שורה של שינויים, שיפוצים ושדרוגים במטרה לתת חוויה מיוחדת וטובה לאורחינו. המלון בעל הדירוג הרשמי של חמישה כוכבים מטעם משרד התיירות , משקף נאמנה את שיטת הדירוג האירופאית המקובלת בעולם. אני מבטיח כי נמשיך לשמור על רמת השירות הגבוהה ,האווירה וחווית האירוח הייחודית כל כך למלון. אני מזמין את הקהל המקומי להגיע אלינו ולחוות את רמת האירוח, השירות והקולינריה שמעניק המלון”.

ברבות השנים ובזכות קסמו הרב וההיסטוריה העשירה שלו הפך מלון "אמריקן קולוני ירושלים" למקום המועדף על ידוענים הנמנים על שמנה וסלתה של החברה העולמית, פוליטיקאים בעלי שם, שגרירים, עיתונאים ואושיות תרבות מובילות דוגמת טוני בלייר, ריצ'רד גיר, בוב דילן, סר וינסטון צ'רצ'יל, ג'ורג'יו ארמאני ועוד. מלון" אמריקן קולוני ירושלים" משתייך לארגון היוקרתי The Leading Hotels of the World, המחייב את חבריו הנבחרים בקפידה, לעמוד בדרישות גבוהות בתחום האירוח והמלונאות ואשר נבדקות תדיר ע"י הארגון.

המלון שנבנה בסגנון עותומאני בשנת 1860 כארמונו של הפאשה ראבח דאוד אל-חוסיני ,מתהדר בקשתות מרהיבות-עין, ריהוט עשיר וסוויטות מרווחות ומעוררות השראה. מבניו רבי היופי של המלון, גני הירק השופעים, הבריכה השלווה, המסעדות המשובחות והברים השוקקים מצדיקות את המוניטין של המלון החל מ-1902 ולאורך שנים כנווה מדבר חוזרים אליו אורחיו פעם אחר פעם. 92 חדרי המלון נחלקים לשיבעה סוגים שונים של חדרים וסוויטות, שכל אחד מהם מהלך קסם בסגנונו המיוחד.

מודעת יח"צ. 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה