אטרקציות בצפון בכל הסגנונות - בחרו את הבילוי המועדף עליכם



אין כמו להתנתק מקצב החיים המהיר ולשבור את השגרה בחופשה נעימה. להתפנק בבית מלון, לצאת לטיולים בחיק הטבע ולשדרג את ההנאה באטרקציה בסגנון המועדף עליכם. הצפון מזמן שלל חוויות משייט קייקים או רפטינג בנהר הירדן דרך סדנאות יצירה ועד סיורים מרתקים במוזיאונים, מרכזים תרבותיים ובתים של אמנים. לפניכם 5 אטרקציות בצפון מסוגים שונים, לשלב בין פעילויות או לבחור את הבילוי המבוקש שמתאים להרכב המשתתפים, לאופי של החופשה וללוקיישן.

 

לא תישארו יבשים
חובבי האקסטרים, זה בשבילכם. קייקי כפר בלום מציעים הרפתקה מסעירה בנהר הירדן עם קייקים במסלול המועדף. תוכלו לצאת לשייט משפחתי רגוע ואפילו לשייט שמתאים לפעוטות או לשייט הרפתקני במיוחד, שיזרים אדרנלין לגוף. הקומפלקס המושקע כולל גם פארק חבלים אתגרי, פינות אתנחתא באווירה פסטורלית, מתחם ירי חץ וקשת ועוד הפתעות וריגושים ליום שכולו כיף במים וביבשה.

אל תברחו לאף מקום
חדרי הבריחה כובשים את המפה וגם בצפון תמצאו חדרי בריחה עם תעלומות מפתיעות, סיפורי מתח, שיהפוך אתכם לגיבורים של הסיפור. כך למשל, חדר בריחה "איפה הכסף" הממוקם בלהבות הבשן, מתאים לגילאי 9 ומעלה מ-2-8 משתתפים. אתם בעצם פוסעים להיכל קזינו ממנו מסתבר נעלם הון עתק. כעת מוטלת עליכם המשימה לפענח את התעלומה – מי גנב את הכסף ואיך תחזירו אותו לפני שהבלש הדגול, מר מנדלסון יגיע לפתרון. היכונו לחוויה מותחת, קצבית ומלהיבה.

חוויה מתוקה
הזדמנות להמתיק את החופשה היא בסדנאות השוקולד של מפעל השוקולד דה קרינה בקיבוץ עין זיוון. מוזמנים להציץ אל מאחורי הקלעים של יצירת השוקולד. במקום מוצעות שתי פעילויות למבקרים: סיור מודרך חווייתי עשיר בהסברים מעניינים על ההיסטוריה של השוקולד, אופן הכנתו, כולל ביקור במפעל ומפגש עם השוקוליטיירים וכמובן טעימות וסדנת שוקולד לילדים במסגרתה כל יוכל מוזמן ליצור יצירת שוקולד עם שוקולד נמס וקישוטים צבעוניים.

ברכבל הקצר בעולם
אין כמו לרחף בין שמיים לארץ במיוחד כשהתפאורה סביב מהפנטת במיוחד. הרכבל של ראש הנקרה, שהינו הרכבל התלול והקצר בעולם, ייקח אתכם למסע מרגש בין הנקרות. תופעה גיאולוגית עוצרת נשימה, מים שוצפים, הליכה חווייתית במסלול יוצא דופן אשר בסיומו תגלו שרידי מאובנים של כוכבי ים. בנוסף, פועל כאן מיצג אור קולי חצוב בסלע המתאר את היווצרות הנקרות וניתן לשכור אופניים ורכבים חשמליים ולטייל לאורך חוף הים והטיילת. אל תפספסו גם את סיור העששיות המתקיים עם רדת החשיכה.

לחזור אחורה בזמן
מוזיאון אוצרות בחומה בעכו העתיקה ייקח אתכם מאתיים שנה אחורה. המוזיאון שוכן במבנה היסטורי יפהפה שנבנה כבסיס צבאי לחיילי המשמר העותמאנים אשר הופקדו על עמדות התותחים. היום תיהנו כאן ממרכז לאתנוגרפיה הממחיש את אורח החיים במאה ה-19, בתי מלאכה של פעם וסיורים מלווים בשחקנים (בתיאום מראש).

 

אז כיצד תתבלו את החופשה שלכם - באקשן ללא הפסקה? בחוויה חינוכית לימודית? במטעמים מתוקים? בתעלומה מסתורית? כדאי להזמין מראש אטרקציות למועד החופשה וליהנות משילוב מנצח בין טיולים בשבילי הצפון היפים לפעילויות מסקרנות לכל המשפחה.

רוצים לשמוע על עוד אטרקציות בצפון למשפחות ואטרקציות בצפון לזוגות ? היכנסו לרשת מלונות מטיילים - מלונות בגליל המערבי והגליל העליון בסמוך לאטרקציות המובילות בצפון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה